مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری خبر داد:

راه‌اندازی نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در غرب اصفهان واقع در منطقه ۱۱ شهرداری راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۸۵۷

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: نخستین توقفگاه ناوگان باری درون‌شهری در غرب اصفهان در منطقه رهنان راه‌اندازی شده که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است.

وی افزود: توقفگاه دیگری نیز در منطقه هفت شهرداری در مجاورت دهکده المپیک با وسعت چهار هکتار با هماهنگی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان راه‌اندازی شده و مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان به رانندگان و مالکان ناوگان بار توصیه کرد که به منظور جلوگیری از خسارات به زیرساخت‌ها و تأسیسات شهر نسبت به پارک و توقف در این مکان‌ها اقدام و از ورود خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین خود به شهر جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: در صورت تردد خودروها در ساعات غیرمجاز در شهر، توسط دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل راهور و بازرسان سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار، اعمال قانون خواهند شد.

سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری به‌منظور بهبود حمل‌ونقل بار در شهر، از طریق برنامه‌ریزی جهت تقویت و توسعه ناوگان، اعمال نظارت صحیح، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های حمل‌ونقل بار (پایانه‌ها، توقفگاه‌ها، باراندازهای مورد نیاز) و استفاده از امکانات بخش‌های مختلف از جمله بخش خصوصی و تعاونی در امر جابه‌جایی مدیریت شده بار راه‌اندازی شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها