رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر ساختمان مقاوم نسازیم مشخص نخواهد شد که چه فاجعه‌ای را شاهد باشیم؛ زیرا زلزله در تهران می‌تواند فاجعه قرن باشد.
کد خبر: ۱۳۹۷۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی چمران در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم شایستگی حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: حضور پرخروش مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه جای تقدیر و تشکر فراوان دارد؛ چرا که جز تهران در مشهد نیز شاهد حضور میلیونی مردم در راهپیمایی بودیم.

وی با اشاره به زلزله ترکیه و سوریه ادامه داد: باید به خودمان، مهندسان ناظر، مجریان و طراحان هشدار دهیم؛ کشورهای دیگری نیز هستند که در طول سال زلزله را تجربه می‌کنند، اما چنین حوادثی را شاهد نیستند چرا که درست می‌سازند و ما اگر ساختمان مقاوم نسازیم مشخص نخواهد شد که چه فاجعه‌ای را شاهد باشیم.

چمران با تأکید بر اینکه زلزله در تهران می‌تواند فاجعه قرن باشد، گفت: شهرداری و شورا نیز در این زمینه اثرگذار هستند و باید تلاش خود را به کار بگیرند و سازمان نظام مهندسی و وزارت راه و شهرسازی نیز در ساخت و ساز مسئول هستند.

وی افزود: اگر تغییری در ساخت و ساز نداده‌ایم باید این تغییر را ایجاد کنیم تا ساختمان‌ها در برابر زلزله مقاوم باشند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها