۱۹ بهمن ۵۷ مقدمه‌ای مهم برای ۲۲بهمن آن سال بود. در این روز بود که فرماندهان ارتش دریافتند که بدنه این نیرو دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و حاضر به تبعیت از رژیم طاغوت نیست.
کد خبر: ۱۳۹۷۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، سیدمجتبی جلال‌زاده: بیعت نیروی هوایی ارتش با امام راحل، عملا نظام پهلوی را دچار فروپاشی کرد و آخرین سنگر محمدرضا پهلوی برای مقابله با مردم را فروریخت.

۴۴سال پس از آن بیعت تاریخی که از آن به‌عنوان تغییر خودجوش فرماندهی کل قوا نام می‌برند، نیروهای ارتش بار دیگر با امام جامعه اسلامی بیعت کرده و پروژه جداسازی ارتش از انقلاب را خنثی کردند.

سالها بود که رسانه‌های غربی می‌کوشیدند تا با القای اختلاف ارتش و سپاه و یادآوری شکل‌گیری ارتش مدرن در دوره پهلوی، ارتش را نیرویی ضدانقلابی معرفی کنند.

نگاهی به گزارش‌ها، گفتگوها، تحلیل ها و مستندهای این شبکه‌ها نشان از پروژه جدایی ارتش از انقلاب داشت و برخی سلبریتی‌های معاند در اغتشاشات اخیر برروی این جدایی متمرکز بوده و در فضای مجازی تولیدمحتوا می‌کردند.

روشن بود که این پروژه در ادامه خط تهدید نظامی ایران صورت می‌گیرد و جریان جنگ‌طلب می‌کوشد با تضعیف روحیه ارتش، زمینه را برای باز کردن دروازه‌های ایران آماده کند.

در این زمینه‌چینی رسانه‌ای، ابزارهای جنگ نرم دشمن دولت‌های غربی از یکسو به سمت تروریستی اعلام کردن سپاه حرکت کرده و از سوی دیگر ارتش را دعوت به رویارویی با انقلاب می‌کردند.

با همه این تلاشها، ادای احترام دوباره فرماندهان و بدنه ارتش به رهبر معظم انقلاب و تکرار حماسه ۱۹ بهمن، این نقشه‌های شوم برای ایران و ارتش مردمی و انقلابی را نقش بر آب کرد و نشان داد که ارتشی‌ها درست مانند سال ۵۷ که با جهت‌گیری تاریخی خود در طرف مردم و منافع کشور ایستادند، امروز نیز آگاه به توطئه‌های داخلی و خارجی بوده و اسیر جریان‌سازی‌های رسانه‌ای نمی‌شوند.

ارتش می‌داند که در کنار مردم ایستادن و از ایران حفاظت کردن، به معنی پایبندی به نظام برآمده از انقلاب و مهمتر از همه، دفاع از ولایت فقیه است و مدعیان دلسوزی برای مردم، دسیسه‌ای جز فروپاشی ایران ندارد و این امر با هشیاری همه نیروهای مسلح، ازجمله ارتش، محقق نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها