مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان :

واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: از خردادماه سال آینده طرح های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به مرحله تحویل می‌رسد و به‌صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: از خردادماه سال آینده طرح های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به مرحله تحویل می‌رسد و به‌صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛اسماعیلی افزود : دهه فجر امسال با هدف جوانی جمعیت و جمایت از این خانواده ها کلید سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان تحویل داده شد.

وی گفت: پیرو سیاست دولت سیزدهم در بخش مسکن، شعار تولید چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در کشور در دستور کار قرار گرفت و  برای تحقق این شعار، وزارت راه‌وشهرسازی به نسبت جمعیت هر استان، هدف‌گذاری لازم برای تولید مسکن در استان‌ها را ابلاغ کرده است.

مدیرکل راه‌‎وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ابلاغی وزارت راه‌‎وشهرسازی در خصوص تولید مسکن در استان زنجان ۶۸ هزار واحد مسکونی طی چهار سال است، افزود: این تعداد واحد مسکونی در بخش شهری ۴۸ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالکی، بافت فرسوده، تعاونی‌ها و حمایتی تقسیم‌بندی شده و ۲۰ هزار واحد مسکونی هم در بخش روستایی است.

اسماعیلی با بیان اینکه احداث تعداد ۲۷ هزار واحد مسکونی در قالب بخش حمایتی در برنامه ساخت اداره‌کل راه‌‎وشهرسازی استان است، افزود : از این تعداد ۱۷ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تخصیص پروژه شده که از این تعداد هم ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای شهرستان‌های استان زنجان در حال اجرا است.

وی گفت : ۱۷ هزار واحد مسکونی که در استان تخصیص پروژه شده فعال است و با وجود برودت هوا و شرایطی جوی که در استان حاکم است پروژه‌ها با تمام قوت در حال اجرا هستند تا در اسرع وقت پروژه‌ها به مردم تحویل داده شود.

مدیرکل راه‌‎وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تا پایان سال‌جاری کارهای جزیی تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن مانده که در حال انجام است، افزود: از خردادماه سال آینده پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

اسماعیلی با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در کشور است، بیان کرد: با توجه به زمان اجرای ساخت پروژه‌ها تحویل پروژه‌ها هم متفاوت است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان را بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود : پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان از نرم کشوری بالاتر است و تعدادی از واحدهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قبل از پایان سال عملیات ساخت آن به اتمام می‌رسد ولی به خاطر ارتقای کیفیت اجرای کار، تحویل واحدهای مسکونی از اوایل سال آینده است و تنها هدف ما ساخت مسکنی با ایمن و با کیفیت به متقاضیان است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه برای ۱۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان ۳۵۰ هکتار زمین تخصیص داده شده اسـت، افزود: بخشی از زمین‌ها الحاق به محدوده است و همچنین برای ۹ هزار نفر متقاضی برای دو ساله دوم نهضت ملی مسکن زمین مورد نظر را در حال آماده‌سازی هستیم و همچنین در شهر زنجان «هزار هکتار زمین» در حال خرید هستیم تا الحاق به محدوده در شهر زنجان اتفاق بیفتد و نیاز مسکن شهر زنجان به زمین تامین می‌شود و از سال آینده این زمین‌ها تخصیص داده می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه برای ساخت واحد مسکونی آورده مردم و تسهیلات بانکی حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: از ۱۷ هزار واحدی که در استان در حال اجرا است حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد تسهیلات لازم را دریافت کردند و اولین استان در تزریق تسهیلات به واحدهای مسکونی هستیم و مابقی پروژه‌ها نیز در مرحله دریافت تسهیلات هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها