واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده
مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان :

واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان :

تحویل بعضی واحدهای نهضت ملی مسکن تا پایان سال

سهم استان زنجان از نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد بوده که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
سهم استان زنجان از نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد بوده که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
کد خبر: ۱۳۹۲۶۴۵

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم این استان از نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد بوده که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.


اسماعیلی افزود: در این طرح، ۸۰۳ واحد بافت فرسوده، سه هزار و ۸۲۰ مسکن روستایی و ۷۰۰ واحد نیرو‌های مسلح ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تداوم همکاری‌های بین بخشی برای تکمیل پروژه‌های مسکن ملی، افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می‌شود پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا، در اسرع وقت تکمیل شده و سال آینده در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار و ۱۹ واحد مسکونی در حوزه نهضت مسکن ملی استان تعریف شده است، اضافه کرد: این طرح، قرارداد سه جانبه واگذاری گروهی و زمین‌های ۹۹ ساله را در بر می‌گیرد که برای خود مالکی نیز سه هزار و ۶۲۶ واحد تعریف شده است.

این مسوول با بیان اینکه پروژه‌های مسکن در ۲ بخش غرب و شرق زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: پروژه‌های شرق زنجان با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال ساخت است به طوری که از سال آینده یک جهش در پیشرفت فیزیکی آن‌ها رخ خواهد داد.

مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان با بیان اینکه اسکلت و دیوارکشی بخشی اعظمی از این پروژه‌ها به زودی به اتمام می‌رسد و وارد بخش تاسیسات خواهند شد، گفت:البته برخی پروژه‌ها از نظر تاسیسات پیشرفت خوبی دارد و به زودی با تکمیل شدن به مرحله بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در بخش غرب زنجان نیز حدود ۶ هزار واحد در حال ساخت بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در حدود ۴۲ درصد است، افزود : عملیات اجرایی این پروژه‌ها در ابتدای سال آغاز شده است به همین دلیل پیشرفت فیزیکی پایینی دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : برای بخش بزرگی از تعداد متقاضیان مسکن ملی به تخصیص زمین نیاز داریم و در این خصوص اراضی مختلفی پیش بینی شده که برخی از آن‌ها به نتیجه رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها