تخصیص ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو بیمارستان در کاشان

معاون توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از جذب ۳۷۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو بیمارستان در منطقه کاشان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۴۷

جام جم آنلاین اصفهان ؛ نجات خیری‌پور، امروز(سه‌شنبه، ۱۸ بهمن) در نشست خبری، اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به اصفهان، ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان امام حسن(ع) آران و بیدگل تصویب شد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و امیدواریم در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری ‌برسد.

وی افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم کاشان جذب شده و پیگیری‌‎های لازم برای تخصیص دو هزار میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ در چهار قسط انجام گرفته است تا مرحله اول بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۴۷۱۶ نفر نیروی کار دارد که ۵۵ درصد آنها خانم هستند. ضمن اینکه ۶۸۷ نفر نیز از خانواده ایثارگرانی هستند که طبق قانون تبدیل وضعیت شده‌اند و همچنین ۸۵۰ نفر نیروی شرکتی همکار با دانشگاه هستند.

خیری‌پور تأکید کرد: با هدف کیفیت‌بخشی خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به شهروندان، در سال جاری ۳۱۰ نفر نیروی جدید جذب دانشگاه شده و ۱۷۷ نفر از کارکنان این مجموعه نیز بازنشست شده‌اند.

وی تصریح کرد: دوران شیوع کرونا، ۱۹۰ پرستار دعوت به همکاری شدند که قرارداد این همکاری تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد که با دریافت مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، این همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها