فرماندار شاهین‌شهر و میمه از احیای ۵ کارخانه راکد، برگزاری ۵۷۷ برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۴۶

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سید محمدرضا کاظمی طبا با بیان آمار مقایسه‌ای از پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف فناوری، تکنولوژی، اجتماعی، زیست محیطی، پزشکی و... بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: احداث ۱۷۴۰ کیلومتر راه آسفالت و ایجاد دسترسی به روستا،احداث۳۰۸ کیلومتر اتوبان و بزرگراه، احداث محورهای ایمن، ۱۰تقاطع غیر هم‌سطح در حوزه راه و شهرسازی، احداث۱۱ مرکز سلامت شهری،۲ بیمارستان،۳۶  داروخانه و ۱۱ پایگاه اورژانس در حوزه بهداشت و درمان، بهره‌مندی همه روستاهای شهرستان از برق، آب شرب بهداشتی، احداث شبکه فاضلاب، بهره‌برداری از ۱۰۰ هزار تلفن ثابت،۴۵ هزار انشعاب گاز، همچنین ۱۴ هزار هکتار سطح زیر کشت،۳۴ واحد دامپروری صنعتی،۳۵۰ دامپروری سنتی،۱۶۸ مرغداری صنعتی و ۱۵۰۰ مرغداری سنتی، ایجاد ۴۵ سازمان مردم نهاد در شهرستان، ثبت ۳۳ اثر تاریخی و همچنین احداث ۱۰ دانشگاه،۲۹۰ مدرسه دولتی و ۵۵ مدرسه غیردولتی،۵۶ کودکستان، ایجاد و احداث ۹ شهرک صنعتی و۵۱ معدن و ۶ صنعت بزرگ از خدمات نظام در شهرستان از جمله دستاوردهای انقلاب برای شاهین‌شهر و میمه است.

وی اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اقدامات مهم دولت برشمرد و افزود: اکنون در شهرهای پنجگانه شهرستان مقدمات، مطالعات و جانمایی طرح نهضت ملی مسکن آغاز و اجرایی شده است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره به آلودگی هوا در شهرستان، گفت: اجرای یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های زیست‌محیطی کشور در راستای عدم استفاده از مازوت در فصول سرد سال در پالایشگاه تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

کاظمی طبا با بیان اینکه چند طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری ۱۷۴ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: نهضت احیای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در ادوار گذشته یکی از سیاست‌های اصلی دولت برای پرهیز از آغاز طرح‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای۵۰ درصد است.

وی با اشاره به احیای ۵ کارخانه راکد شهرستان در دهه فجر افزود: حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی در راستای رفع موانع تولید و توسعه رویکرد حمایتگری و تسهیل‌گری در خدمت‌رسانی از اهداف و سیاست‌های دولت است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه ۵۷۷ برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: در طلیعه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی نظیر یادواره ۷۰۰شهید شهرستان، آغاز المپیاد ورزشی جوان شاهین‌شهر، فلسفه سیاسی گام دوم انقلاب، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب، جشن‌های کودک و نوجوان، اجرای نمایش‌های خیابانی و ... اهم برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرستان است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها