شهردار اصفهان گفت: افتتاح مرکز توانمندسازی حاصل همدلی و همگرایی نهادهای مختلف در استان همچون استانداری، سپاه و شهرداری است که امیدواریم نتیجه خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۴۲

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی قاسم‌زاده امروز _سه شنبه هجدهم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از مرکز جامع توانمندسازی استان اصفهان با بیان اینکه زندگی انسان در ذات خود آمیخته با غم و شادی است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم بر اساس اقتضای فردی و اجتماعی بر غم کسی اضافه نکنیم و علت غم کسی نشویم تا راحت‌تر و شادتر زندگی کنیم.

وی ادامه داد: طبق سیاست‌ها و آرمان‌های خود در مدیریت شهری تلاش و جهاد خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای زندگی مردم فراهم کنیم، البته نباید از این موضوع غافل باشیم که هر چه انتظارات مردم افزایش یابد، سطح رضایت آنها پایین‌تر می‌رود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مسئولان و کارگزاران گاهی با وعده‌های خود، انتظاراتی را در جامعه ایجاد می‌کنند که قادر به اجرای کامل آن‌ها نیستند، بنابراین اینکه بگوییم شهر ما عاری از بزه‌های اجتماعی و کارتن‌خوابی خواهد شد، اشتباه است اما همه مسئولان برای رفع این مشکلات به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان برای رفع این مشکلات به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گران باید از سیاه‌نمایی در جامعه بپرهیزند و آگاه باشند که جامعه در بهترین وضعیت ممکن نیز از معضلات اجتماعی خالی نخواهد شد، باید همه آگاه باشند که جامعه در بهترین وضعیت ممکن نیز از معضلات اجتماعی خالی نخواهد شد.‌

قاسم‌زاده تاکید کرد: مطالبه‌گران چشم بینای مسئولان هستند و باید همیشه فعال باشند اما باید مراقب بود که واقعیت‌ها درست منعکس شود، در واقع باید واقعیت را درست انعکاس دهیم، چراکه در خیابان‌های اصلی بسیاری از شهرهای بزرگ جهان نیز کارتن‌خواب وجود دارد.

شهردار اصفهان گفت: گاهی اوقات مطالبه‌گران برای بیدار کردن مدیران موضوعی را مطرح می‌کنند که انعکاس جهانی می‌یابد و آن سوی دنیا به مرثیه سوزناک تبدیل می‌شود به طوری که تصور می‌شود در ایران همه به سختی و از گرسنگی در حال نابود شدن هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: در این دوره خدمت روز به روز بتوانیم گره از کار مردم باز کنیم و شرایط را برای زندگی بهتر مردم فراهم کنیم.

قاسم زاده گفت: ما در جامعه همانند یک خانواده هستیم که باید برای کاهش مشکلات همدیگر تلاش کنیم و در سختی‌ها دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم.

وی تصریح کرد: افتتاح مرکز توانمندسازی حاصل همدلی و همگرایی میان نهادهای مختلف در استان است که امیدواریم نتیجه خوبی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد که امیدواریم نتیجه خوبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد، اتفاق دوم نیز در حوزه کودکان کار است که در آینده رونمایی می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها