استاندار هرمزگان تنها راه توسعه کشور را تربیت انسان‌های توسعه‌گرا و مهارت محور دانست.
استاندار هرمزگان تنها راه توسعه کشور را تربیت انسان‌های توسعه‌گرا و مهارت محور دانست.
کد خبر: ۱۳۹۷۱۷۷

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان تنها راه توسعه کشور را تربیت انسان‌های توسعه‌گرا و مهارت محور دانست.

 

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، طی آیینی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، فرماندار بندرعباس و مدیران‌کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم(ص) آغاز شد.

 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر قدردانی از مشارکت مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره فولاد هرمزگان در اجرای این پروژه آموزشی، اظهارداشت: در مسئولیت‌های اجتماعی نمی‌توانیم کسی را الزام کنیم که کاری را انجام دهد بلکه ما  نیازها را مطرح می‌کنیم و صنایع در اجرای پروژه‌ها یا رفع نیازها و نارسائی‌ها مشارکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه شهرک پیامبر اعظم(ص) تقریبا دومین شهر پر جمعیت استان هرمزگان به شمار می‌رود، گفت: در بحث آموزش، کارگروه ویژه‌ای برای حل مشکلات آموزشی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک تشکیل شده است و به صورت ویژه دنبال می‌شود‌.

استاندار هرمزگان با اشاره به تاسیس هنرستان‌های جوار صنایع و تجهیز بیش از ۵ میلیاردی آن‌ها در دو ماه گذشته، عنوان‌کرد: اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم تنها راه تحقق آن سرمایه‌گذاری برروی آموزش و پرورش است و از این طریق می‌توانیم آینده کشور و استان را به خوبی تضمین کنیم.

 

وی ادامه‌داد: نتایج مثبت آموزش صحیح و اصولی کلاس اولی‌ها و تربیت مهارتی دوره ابتدایی را ۱۲ سال بعد خواهیم دید و ثمرات آن در توسعه کشور و استان خود را نشان خواهد داد.

 

مهندس دوستی تاکید‌کرد: صرفِ تربیت انسان‌های منظمی که به دنبال اداره کردن یک محیط هستند منجر به توسعه نمی‌شود بلکه آموزش و پرورش باید انسان‌های توسعه‌گرا و مهارت محور تربیت کند.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، یادآور شد: در مسیر تربیت انسان‌های مهارت‌محور و توسعه‌گرا، اصلی ترین نقش با معلمان است و بایستی به عنوان محورِ آموزش مورد توجه قرار گیرند بر همین اساس برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت و توجه به رفاهیات این قشر مورد تاکید است.

 

استاندار هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در سالی که در حال سپری کردن آن هستیم در موضوعاتی چون درمانگاه فرهنگیان و برخی اماکن رفاهی و تفریحی این قشر وقت گذاشته شد و برای سال آینده نیز انتظار داریم بسته کاملی از مسائل آموزشی و فرهنگیان استان آماده شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی برای حل مشکلات و تسهیل امور گام برداریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها