آغاز ساخت ۳ خانه بهداشت در کوهشاه احمدی حاجی آباد

آغاز ساخت ۳ خانه بهداشت در کوهشاه احمدی حاجی آباد
در چهارمین روز از دهه‌ی فجر ساخت سه خانه بهداشت در کوهشاه احمدی شهرستان حاجی آباد آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۰۰۰

هرمزگان-جام جم انلاین-در چهارمین روز از دهه‌ی فجر ساخت سه خانه بهداشت در کوهشاه احمدی شهرستان حاجی آباد آغاز شد.

 

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: خانه‌های بهداشت در روستا‌های چاله مورت، باغچنار و بیدوبندان ساخته می‌شود.

علی خرم نسب افزود: برای ساخت این خانه‌های بهداشت ۱۸۶ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی گفت: با بهره برداری از خانه‌های بهداشت هزار و ۷۴۰ نفر از خدمات بهداشتی بهره‌مند میشوند.

دهستان کوهشاه احمدی در ۱۶۰ کیلومتری شهرستان حاجی آباد واقع است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها