مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: 17000 ایلامی فاقد پوشش بیمه در دولت سیزدهم زیر چتر حمایتی این سازمان قرار گرفتند و از خدمات بیمارستانی و سرپایی با تعرفه بیمه‌ای بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۳۹۶۸۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ دکتر نورالدین رحیمی گفت: شناسایی و تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد پوشش بیمه از اقدامات بزرگ است و در این طرح ۹۰ درصد هزینه‌های بستری، ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی درمان عموم مردم زیر پوشش بیمه‌ای قرار گرفته است.


وی ادامه داد: افزایش شمار بیماری‌های خاص و صعب العلاج برای دریافت خدمات بیمه‌ای حرکت مناسبی برای کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم در برابر این بیماری های پر هزینه و کمر شکن بود که از نیمه دوم امسال آغاز شد و تاثیر بالایی در کاهش هزینه درمانی این بیماران داشته است


 رحیمی تصریح کرد: در زمان حاضر    23  بیماری در سامانه و  107 بیماری نیز در کمیته‌های استانی شناسایی و ثبت شده است که که پس از بررسی وضعیت بیمار هزینه‌های او زیر پوشش صندوق بیماران خارج از ضوابط قرار می‌گیرد.


مدیر کل بیمه سلامت ادامه داد:از ابتدای اجرایی شدن این طرح تا  کنون   6662   هزار بیمار از نشان دار و در سامانه بیمه سلامت ثبت شده‌اند که ارائه خدمات درمانی به آنها به طور کامل زیر پوشش بیمه‌ای قرار گرفته است.


وی یادآور شد: تا کنون بیماران پنج گروه هموفیلی، دیالیزی، تالاسمی، پیوندی و ام اس به عنوان بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش حمایت‌های بیمه‌ای قرار داشتند که اکنون بیماری‌های گروه‌های سکته مغزی، سرطان‌ها، بیماری‌های اس ام ای ( عصبی - عضلانی) و ان تی اس (ژنتیکی متابولیکی) نیز به آن افزوده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها