معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در گفت و گو با فردانیوز:

گفتمان انقلاب اسلامی محصوردر گذشته نیست

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی پویاست و نمی توان آن را به گذشته محصور کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۸۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر ملک محمد نجفی در گفت و گو با فردانیوز اظهار داشت: در ایام مبارک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی باید نگاه عمیقی نسبت به ماهیت این انقلاب و مولفه ها و پیامدهای آن داشته باشیم. درک ریشه های پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای آن نیست که ما از یک پدیده تاریخی سخن می گوییم زیرا گفتمان انقلاب اسلامی مربوط به گذشته نبوده و زمان حال و آینده رانیز در بر می گیرد. این گفتمان به صورت ذاتی دارای عمق و اثر می باشد و بسیاری از مناسبات و محاسبات جاری و اتی در جهان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و در آینده نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکید کرد: ما در عرصه گفتمانی و فرهنگی، وظایف و مسئولیتهای گسترده و خطیری را در مواجهه با جنگ شناختی دشمن بر عهده داریم و بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب در این پیچ تاریخی، هرگز جایی برای آزمون و خطا و انفعال نخواهیم داشت. عدم ساده انگاری ماهیت و بازی دشمنان و رصد و اقدامات لازم در پاسخ دهی به توطئه ها و طراحی های آنها، راه را برای پیشبرد اهداف آنها خواهد بست. در این معادله سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور نقش به سزایی را ایفا می کند و این روند با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها