یزد - فرمانده سپاه الغدیراستان یزد گفت : انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر جنبش ها در سراسر دنیا شد و امروز آن چیزی که مهمتر از این دو است بحث رشد و بالندگی انقلاب است که بر دوش همه ما قرار دارد و امروز به حمدالله مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی ایران در اوج مظلومیت به نهایت اقتدار رسیده و دشمنی استکباربا ایران هم به دلیل همین اقتدار وعظمت است .
کد خبر: ۱۳۹۶۶۹۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، سردارحسین زارع کمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت:مهمترازانقلاب،بحث حفظ و استمرارانقلاب است و انقلاب اسلامی ایران الگویی برای سایر جنبش ها در سراسر  دنیا شد امروز ان چیزی که مهمتراز این دو است بحث رشد و بالندگی انقلاب است که بر دوش همه قرار دارد و امروز به حمدالله مشاهده می کنیم که انقلاب اسلامی ایران در اوج مظلومیت به نهایت اقتداررسیده و دشمنی استکباربا ایران هم به دلیل همین اقتدار وعظمت است .

وی افزود : در دو سال اخیر افتخارداریم بیش از 3هزارو 100قاری را درپایگاههای بسیج استان پرورش دادیم و بالغ بر 100پایگاه بسیج دراستان یزد به صورت ویژه در حوزه قرآن فعالیت می کنند. 

 زارع کمالی گفت: درابتدای انقلاب چالش استکبار نبودن انقلاب بود امروز این چالش به کاهش اقتدارایران تغییر کرده و این اقتداربدون مردم به ویژه خانواده ها ی شهدا و ایثارگران امکان پذیرنبود.

وی خاطر نشان ساخت : امروز دشمن در تمام توطئه ها و فتنه های خود به ویژه  فتنه اخیر  شکست خورده و ملت ایران با همان روحیه انقلاب اسلامی که شامل توکل ، توسل و گوش به فرمان ولایت بودن مردم در تمام عرصه ها جلوی استکبارایستادند .

  فرمانده سپاه الغدیراستان یزد گفت: امروزدشمن از دست ملت ایران عصبانی شده ودر جنگ روانی و شناختی به دنبال تروج مباحث به نفع خود است و به وسیله شبهه افکنی ، شایعه سازی، ادراک سازی و تسخیر اذهان جوانان است.

زارع کمالی ادامه داد: دشمن در حال تلاش است که مردم به ویژه جوانان  را نسبت به آینده بد بین کند وهمه ما به ویژه اصحاب رسانه باید تمام تلاش خود را داشته باشند که این مشکات برطرف شود .

 وی خاطرنشان ساخت:علیرغم تمام کمبودها و کسری ها ی که درجبهه رسانه ای ایران  دربرابردشمن تا دندان مسلح در حوزه رسانه فعالیت رسانه های ایران بهترین نوع ایستادگی در برابر دشمن را داشته است . 

فرمانده سپاه الغدیراستان با اشاره به فتنه اخیردشمن تصریح کرد: در فتنه و اغتشاشات اخیر دشمن ابتدا نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی و پس از آن زنان را مورد هدف قرار دادند و بعد ازآن پایه های دیگر این نظام که مرجعیت و روحانیت بود را با روش هایی از جمله جسارت به روحانیت و عمامه برداری را در تهاجم خود قرار دادند.

زارع کمالی گفت: تمام مردم ایران به ویژه دانش آموزان و جوانان ما  در تمام در عرصه ها ی مختلف خوب و خوش درخشیدند و این درخشش نتیجه زحمات معلمان ولایت مدار و انقلابی است و دشمن پس از مرجعیت و روحانیون معلمان و دانش آموزان را مورد هدف خود قرار داده  اما خوشبختانه  در این عرصه هم این قشر درخشش بسیاری از خود نشان دادند .

  وی ادامه داد: بازاریان و اصناف هم در برابراین تهاجم بسیارخوب ایستادگی کردند و به خوبی که نگاه می کنیم متوجه می شویم که نقاط اقتدارانقلاب درحال تهاجم قرارگرفتن است  و امروز وظیفه ما این است که اهداف دشمن را به خوبی برای مردم تبیین  کرده و راه و روش استکبار در دشمنی هایش را به آنها نشان دهیم . 

زارع کمالی خاطر نشان ساخت: امروز در همه عرصه رسانه حررف اول و اخر را می زند و دشمن در جنگ اقتصادی ، جنگ سخت،جمعیتی، معیشتی فرهنگی،نرم، امنیتی، نفوذ  و دیگر ابعاد جنگ برنامه های خودش را به وسیله رسانه ها پیش می برد ودراین راستا  وظایف رسانه های انقلابی بسیار سنگین است.

  وی ایجاد یاس و نا امیدی ازانقلابی که در اوج اقتدار قرار گرفته را مهمترین هدف دشمن دانست و گفت : البته مشکلاتی درکشوروجود دارد اما قطعا راهکارآن تکیه به دشمن نیست بلکه همانگونه که هرجایی ما کار جهادی و انقلابی انجام دادیم حرف های بسیاری برای گفتن داریم و برای رفع مشکلات هم باید  با تکیه به ظرفییتهای داخلی، مشکلات را بر طرف سازیم.

وی ادامه داد : خدمت رسانی به مردم یکی از مهمترین نیازهای کشورمی باشد که در هر حال باید انجام شود باید بسیار و بیشتر انجام شود و باید جهاد خدمت رسانی با تمام توان  برای این مردم که اگر هزاربار برای انها جان دهیم کم است انجام شود ما اگر بتوانیم  در کنار مرممان باشیم برای رفع مشکلات آنها به جهاد خدمت رسانی تلاش کنیم قطعا  همیشه مردم در کنار ما خواهند بود  

یکی از موضوعات بسیارمهم در برابر حمله دشمن را لزوم انجام کار آفندی دانست و گفت: اگر ما به طور صرف به دنبال دفاع در برابر حملات دشمن باشیم  قطعا با مشکل  و خسارت  مواجه  می شویم  برای پیشگیری  از این خسارت  ها لازم  است  که ما نسبت  به برنامه ها ی آتی  دشمن اطلاع  و شناخت داشته باشیم نسبت به خنثی کردن  توطئه ها  پیش از آنجام آن اقدام کنیم .  

 لازم به ذکر است در این نشست از پوستر دستاوردهای یک ساله سپاه الغدیر استان  در قالب 44خدمت رو نمایی شد .

 از جمله این خدمات می توان به آبرسانی به 42روستا در استان ،بهسازی 75رشته قنات به ارزش17میلیارد ریال ، اعزام 176تیم پزشکی تخصصی ،عمومی و تیم ها ی بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار استان و ارائه خدمات رایگان به 7هزار نفر ، حمایت مادی و معنوی بیش از 20طرح دانش بنیان و فناور، تسهیل گری وخدمات به بیش از  960 زوج نابارور، برگزاری بیش از 900 کارگاه آگاه سازی پیرامون جمعیت و فرزند آوری ، همچنین افتتاح 38کارگاه تولیدی و مشاغل خانگی خرد و کلان ویژه زنان سرپرست خانواده ، کمک به اشتغال 70نفر در دانش بنیا نها و ساخت و بهساز ی 130واحد مسکونی ویژه محرومین و عارضه یابی  و مانع زدایی از 60 معدن راستان را ذکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها