مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۸۰ کیلومتر بر ساعت، زاهدان را درنوردید.
کد خبر: ۱۳۹۶۶۲۷

محسن حیدری در گفتگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: وزش باد شدید تا بیشینه ۸۰ کیلومتر بر ساعت امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زاهدان را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی به ۷۰۰ متر کاهش داد.

 

وی ادامه داد: تا بعد از ظهر چهارشنبه به تدریج از شدت طوفان کاسته خواهد شد اما همچنان برای دو روز آینده باد نسبتاً شدید را در منطقه خواهیم داشت.

 

وی به مردم توصیه کرد از تردد غیر ضروری پرهیز کنند و هنگام وزش باد از کار در ارتفاع و عبور و مرور در کنار ساختمان‌های در حال ساخت و قدیمی خودداری شود.

 

تعطیلی مدارس به دلیل شدت توفان

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به توفان زاهدان گفت: با توجه به شدت وزش طوفان و گرد و خاک مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر شهرستان زاهدان و منطقه نصرت آباد در روز چهارشنبه تعطیل است.

 

عباس پوردرویش اظهارداشت: با توجه به شدت وزش باد و مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد کودکان، مدارس شیفت عصر تعطیل اعلام شد.

 

وی بیان کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان تا روز پنجشنبه در مناطق مرکزی و نوارشرقی استان وزش باد شدید از سمت جنوب غرب و در نقاط مستعد گرد و خاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیراداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت طوفان در زاهدان این تصمیم برای حفظ سلامتی دانش آموزان ابتدایی زاهدان در دستور کار قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها