مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم رضایت و امید را در جامعه ایجاد می‌کند و مسئولان باید با برنامه‌ریزی اصولی مانع از فرصت سازی برای دشمن شوند.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۲۶

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مهدی سلیمانی، شامگاه (دوشنبه،۱۰ بهمن)‌ در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و خوش رفتاری در پاسخگویی به نیازهای مراجعان در افزایش رضایتمندی و امیدواری نقش مهمی دارد که مسئولان در رده‌های مختلف این وظیفه مهم را بر عهده دارند.

وی افزود: عملکرد مطلوب دستگاه‌های اداری جز مؤلفه‌های امیدآفرین محسوب شده و همه باید برای این موضوع تلاش کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان با بیان اینکه باید نارسایی‌ها جبران شود، تصریح کرد: مسئولان در برابر مردم زبان عذرخواهی داشته باشند.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در خدمت‌رسانی، گفت: فساد ستیزی جز مهم‌ترین وظایف مسئولان بوده که آنان نه تنها قوانین را رعایت کرده و از فساد دور می‌شوند، بلکه با فساد هم مبارزه خواهند کرد.

سلیمانی یادآور شد: در انتصاب مدیران روحیه مردمی، کار جهادی و فساد ستیزی مورد توجه بوده و باید آنان توان خود را در این راستا به کار گیرند.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و ادامه داد: دشمن از هیچ فرصتی کوتاه نمی‌آید و توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است و تلاش‌های آنان از اهانت به ارزش‌های دینی و انقلابی آغاز و تا جنگ اقتصادی امروز ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: اقتصاد مملکت ما نقطه نشانه دشمن در حال حاضر بوده و با تحریم و برنامه‌ریزی‌های متعدد گره‌های اقتصادی در کشور ایجاد کرده‌اند.

به گفته وی، اغتشاشات با هدف خاصی انجام شده بود تا اینکه از فرصت‌های داخلی برای رسیدن به اهداف خارجی استفاده شود. مسئولان با برنامه‌ریزی‌های اصولی و جدی‌تر مانع از فرصت‌‍سازی برای دشمن شوند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها