مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۲۸ پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۰۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، یادگار احمدی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۲۸ طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد .

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها ، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه ها بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود ۱۲۲۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی ، انواع لامپ و محصولات الکتریکی ، آسانسور ، لوازم خانگی و آشپزخانه ، داروهای انسانی ، صنایع معدنی و تولید مس کاتد ، کنسانتره مس و سرب و گرانول ، صنایع سلولزی ، فعالیت های بسته بندی ، لوازم التحریر و غیره هستند که به چرخه تولید استان ملحق می شوند.

یادگار احمدی اضافه کرد: این پروژه های صنعتی و معدنی مستقر در شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، مهدیشهر و سرخه می باشند که که رسما همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها