کانال تلگرامی «صابرین نیوز» گزارش داد

حمله دوباره به خط مرزی سوریه و عراق

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» گزارش داد که یک کامیون حامل مواد غذایی در خط مرزی سوریه و عراق هدف حمله قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۳۹۶۳۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، چند ساعت پس از گزارش شبکه «روسیا الیوم» درباره حمله به خط مرزی سوریه و عراق، کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، از حمله مجدد به البوکمال سوریه خبر داد.

طبق گزارش این کانال تلگرامی، در این حمله یک کامیون حامل مواد غذایی در خاک سوریه هدف حمله قرار گرفته و به کسی در این حمله آسیبی نرسیده است.

همزمان با این گزارش، منابع محلی سوریه خبر دادند که این حمله در منطقه «السویعیه» در حومه البوکمال انجام شده است.

این در حالی است که شبکه «روسیا الیوم»، ظهر امروز (دوشنبه)، به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داده بود که پرنده‌ ناشناسی منطقه البوکمال در شرق سوریه و در مجاورت مرز عراق را هدف حمله قرار داد است.

این شبکه روسی به نقل از خبرنگار خود نوشته بود که یک پرنده ناشناس از سمت گذرگاه مرزی «القائم» منطقه البوکمال در مجاورت گروهان یکم (پاسگاه المحسن) تیپ نهم مرزبانی عراق را هدف قرار داده است.

یک منبع امنیتی عراق، شامگاه یکشنبه، نیز به پایگاه خبری «بغداد الیوم» خبر داده بود که در نوار مرزی بین القائم و البوکمال سوریه حملات موشکی صورت گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز دیشب به نقل از یک منبع امنیتی در این خصوص گزارش داده بود که این حملات با یک پهپاد صورت گرفته؛ به نحوی که پهپاد مذکور با سه موشک یک کاروان حامل مواد غذایی را هدف قرار داده و این حمله تلفات جانی به دنبال نداشته است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها