رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛

سامانه ۱۵۷۰؛ پاسخگوی نیازهای مشاوره‌ای دانش‌آموزان

سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: باتوجه به بهبود مصدومیتم، تمرینات خود را از سر گرفته‌ام.
کد خبر: ۱۳۹۶۲۰۳

جام جم آنلاین- سنگین وزن کشتی آزاد ایران گفت: باتوجه به بهبود مصدومیتم، تمرینات خود را از سر گرفته‌ام.  

یدالله محبی، از آغاز تمرینات آمادگی جسمانی‌اش برای بازگشت به رقابت‌های کشتی خبر داد و اظهار کرد: حدود شش ماه پش در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه دکتر کیهانی در سریعترین زمان ممکن آسیب دیدگی‌ام را جراحی کرد که باتوجه به اینکه جراحی سنگینی بود، دوره نقاهت آن زمان‌بر شد و باید چند ماهی را دور از مسابقات سپری می‌کردم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی ایران تصریح کرد: در حال حاضر پس از گذشت حدود شش ماه از جراحی‌ام، دوباره تمرینات آمادگی جسمانی را شروع کرده‌ام تا به مسابقات بازگردم.

وی افزود: باتوجه به تمریناتی که اکنون پشت سر می‌گذرانم، برای مسابقات جام تختی روی تشک مسابقات حاضر خواهم شد تا وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوم.

این کشتی گیر کرمانشاهی در ادامه به وجود رقبایی قدرتمند در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان اشاره کرد و گفت: کشورمان طی چند سال گذشته در سنگین وزن دنیا همواره روی سکو رفته و چند مدعی خوب و طراز اول را در این وزن داریم که نقطه قوتی برای کشتی ما به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از نزدیک مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را دیده، گفت: کشتی‌ها را دیدم، سطح آنها خوب بود و می‌توان گفت که این فرآیند انتخابی تیم ملی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در کشتی گیران شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها