دادستان تهران گفت: ساختمان های ناایمن در تهران مانند بمب ساعتی عمل می‌کنند و مسئولیت نهاد‌های متولی در حل مشکلات این مسئله کاملا مشخص است.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، علی صالحی گفت: دادستانی تهران در خصوص ساختمان های ناایمن به صورت هفتگی جلسات مداومی را برگزار می‌کند که در جلسه اخیر مصوب شد تا پایان سال جاری تمامی دستورالعمل‌ ها توسط نهاد‌های متولی و مالکان ساختمان‌ های ناایمن اجرایی شود.

دادستان تهران افزود: جلسه اخیر با حضور نماینده دادستانی تهران، شهرداران نواحی ۲۲ گانه پایتخت، مسئولان سازمان آتش نشانی، نمایندگان شورای شهر و بیش از ۱۰۰ نفر مالکان و متصرفان ساختمان‌ های ناایمن اعم از دولتی و خصوصی در سالن همایش‌های آتش نشانی تهران برگزار شد و هشدار‌های لازم به حضار داده شده است.

صالحی با بیان اینکه ساختمان‌ های ناایمن پایتخت مانند بمب ساعتی عمل می‎کنند، گفت: به تمام مالکان ساختمان‌ های ناایمن هشدار داده شد تا پایان سال جاری، تمامی دستورالعمل‌ های ایمن سازی را رعایت و نسبت به ایمن سازی ساختمان‌ ها اقدام کنند، در غیر این صورت دادستانی تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث ناگوار احتمالی، با متخلفان برخورد و اقدامات قاطعی را علیه متخلفان این حوزه لحاظ خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما‏

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها