سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال احمر درپی پیش‌بینی بارش شدید برف و باران در ۱۹ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، صادق محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع مداخلات جوی در برخی از استان‌های کشور گفت:‌ برابر پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی بارش شدید باران و وزش شدید باد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ایلام و شمال استان خوزستان پیش‌بینی شده است. همچنین بارش شدید برف و باران و احتمال ریزش بهمن نیز در این دو روز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان، اردبیل، قزوین، البرز، تهران، قم، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شمال و غرب سمنان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود در این استان‌ها را به حالت آماده‌باش درآورده است و تمهیدات و تجهیزات لازم نیز برای مقابله و امدادرسانی در حوادث احتمالی پیش‌بینی شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه لازم است مردم نیز یکسری موارد را رعایت کنند، گفت:‌پرهیز از صعود به ارتفاعات و عدم اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها توصیه جدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. رانندگان نیز باید از تردد غیرضروری پرهیز کنند و در صورت رانندگی اولا از سالم بودن تجهیزات زمستانی وسایل نقلیه خود نظیر برف‌پاک‌کن، بخاری و ... اطمینان حاصل کنند و در حین رانندگی نیز با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها