برگزاری نشست خبری 2 مدیر دولتی همزمان در یک روز و یک ساعت مشخص

سر درگمی و آشفتگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری

صبح امروز شنبه اولین روز هفته و در پی یک ناهماهنگی 2 نشست خبری توسط ادرات دولتی استان چهار محال و بختیاری در نظر گرفته شده بود که با دستور استاندار یکی منتفی شد.
کد خبر: ۱۳۹۶۱۱۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ سردرگمی و آشفتگی و بی برنامگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری در حال تبدیل به یک رویه ناخوشایند گردیده که باعث دردسر و چالش برای اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی تبدیل گردیده.

سر درگمی و آشفتگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری

سید مرتضی فیاضی بروجنی مدیر خانه مطبوعات استان چهار محال و بختیاری

هماهنگی لازم مدیریت مرکز بهداشت استان جهت برگزاری نشست خبری

از چند روز قبل رئیس مرکز بهداشت استان دکتر علی احمدی لیرابی طی هماهنگی با مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد جهت هماهنگی با اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی جهت یک کنفرانس خبری همزمان با آخرین روز از هفته « بسیج سلامت»  که ضمن هماهنگی و ارسال دعوتنامه برای اصحاب رسانه و خبر نگاران استان تدابیر لازم بعمل آمد.

سر درگمی و آشفتگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری

اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی

برگزاری ناگهانی و غافلگیرانه روابط عمومی استانداری جهت نشست خبری مدیر کل مدیریت بحران

اما  در آخرین ساعات شامگاه گذشته  پیامکی  از سامانه ارشاد با هماهنگی روابط عمومی استانداری بر خبرنگاران و اصحاب رسانه ارسال شد تحت عنوان " نشست خبری مدیر کل مدیریت بحران"  راس ساعت 10 صبح روز شنبه 8 بهمن که مقارن شد با نشست خبری مدیریت مرکز بهداشت استان.

سر درگمی و آشفتگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری

غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری

انتقاد شدید مدیر خانه مطبوعات استان از ناهماهنگی های بعمل آمده توسط روابط عمومی استاندار و دستیاران رسانه ای

به محض اطلاع آقای سید مرتضی فیاضی بروجنی مدیر خانه مطبوعات استان چهار محال و بختیاری  ضمن تماس با آقای خسرو کیانی آبسرده مدیر کل مدیریت بحران جهت هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی جهت عدم تداخل این 2 نشست خبری که آقای کیانی عنو.ان نموده بود ما هیچ اصراری بر زمان مشخصی نداریم و این نشست توسط دستیار رسانه ای روابط عمومی استانداری در چنین روز و ساعتی مشخص شده!

سپس مهندس فیاضی ضمن تماس با دکتر علی احمدی لیرابی خواستار تغییر نشست خبری شده بود که وی گفته بود ما از چند روز پیش هماهنگی های لازم جهت نشست خبری بعمل آمده و مرکز بهداشت استان همزمان با آخرین روز هفته " بسیج سلامت" قصد دارد این نشست در تاریخ شنبه 8 بهمن و در ساعت 10 صبح برگزار شود.

دستور صریح و مستقیم استاندار برای لغو جلسه مدیریت مرکز بهداشت استان و برگزاری نشست خبری مدیریت بحران

پس از کلی پیگیری های مداوم و مستمرمدیر خانه مطبوعات استان، مدیر کل حوزه استانداری به این ماجرا ورود نموده و ضمن هماهنگی با استاندار خواستار نظر استاندار شده بود که با دستور استاندار محترم نشست خبری مدیریت مرکز بهداشت استان لغو گردید.

سر درگمی و آشفتگی در ادارات دولتی استان چهار محال و بختیاری

مدیر کل حوزه استانداری چهار محال و بختیاری مهران مرادی زانیانی


استفاده از نیروهای متعهد ، برنامه ریز و همچنین متخصص و رسانه ای در حوزه استانداری

در خاتمه شایسته است دستگاه ها و ادارات دولتی که همگی زیر نظر استاندار مشغول به خدمت هستند یک وحدت رویه دقیق و مناسب را در پیش گرفته و باعث ایجاد زحمت و چالش برای اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی نباشند، ضمن آنکه انتظار می رود استاندار محترم یک تجدید نظر در بکارگیری مشاوران و دستیاران رسانه ای  خود بعمل آورند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها