هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ببینید | آتش‌ بازی سپاهان مقابل گل گهر

استقلال با ۴گل به جمع مدعیان درجه یک برگشت

بقا در کورس

توپ استقلال پر بود. درست است که ساپینتو مرد بازی‌های شش‌امتیازی نیست اما حداقل در اوج بحران می‌تواند با تیمش یک برد پرگل به دست آورد. برد مقابل ملوان آنقدرها هم دور به نظر نمی‌رسید اما نه تا این اندازه پرگل.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۵۰

استقلال به قول معروف ملوان را به چهار میخ کشید، آن هم در شرایطی که ملوان کم‌کم روی آن دور خوب خود افتاده بود. به هر حال این پیروزی برای ساپینتو و البته استقلال اهمیت حیاتی داشت. برای ساپینتو از این لحاظ که حاشیه امنیت پیدا می‌کند و برای استقلال از این لحاظ که همچنان در کورس قهرمانی باقی می‌ماند. از این بازی علاوه بر چهار گل مقداری آمار و چیزهای دیگری هم باقی ماند.

اصرار بر گرفتن کارت

آبی‌ها در دیدار با ملوان سه کارت زرد گرفتند، یکی رافائل سیلوا، دیگری روزبه چشمی و در نهایت رضا میرزایی. این تعداد کارت زرد برای بازیکنان استقلال نشان می‌دهد آنها تا چه اندازه تحت‌فشار هستند. این تیم در مجموع ۱۵بار خطا کرد.

آقای پاسور

سعید مهری با دو پاس گلی که در این دیدار داد ثابت کرد همان هافبکی است که ساپینتو می‌خواهد. او در قسمت جلو عملکرد و حرکت بهتری دارد و بسیار پویا است. مهری در گردش توپ نیز نقش قابل توجهی داشت.

افت دوباره

مهدی قائدی در دیدار جام‌حذفی با تراکتور جوری درخشان بازی کرد که همه اطمینان پیدا کردند دوباره فیکس ترکیب می‌شود اما چنین نشد. او دقیقه۷۳ دیدار با ملوان به میدان آمد و هیچ کار خاصی نکرد، دقیقا هیچ کار خاصی. ۱۷دقیقه حاصل کار او بود.

۴۸۶دقیقه

ملوان پنج بازی گل نخورد تا در دیدار با استقلال چهار گل بخورد. رکورد فوق‌العاده و ۴۸۶ دقیقه‌ای آنها اینگونه از بین رفت.

کلین‌شیت دوباره

استقلال بعد از این‌که دو هفته متوالی گل خورد در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران هیچ گلی دریافت نکرد تا کلین‌شیت کرده باشد.

بازگشت مطهری

امیرارسلان مطهری به معنای واقعی «بگیر، نگیر» دارد. یک بازی خوب است اما بازی دیگر موقعیت هدر می‌دهد. او در دیدار با ملوان یک گل زد و کمی قدرشناس‌تر بود.

۴۸۳ پاس

استقلال موفق شد در این دیدار میزان ۴۸۳ پاس را برای خود ثبت کند که با نادیده گرفتن استانداردهای جهانی باید گفت عدد خوبی است.

۵ موقعیت گل

استقلال نه تنها برنده نتیجه که برنده «شوت در چارچوب» هم بود. آبی‌ها پنج بار به سمت چارچوب شوت زدند.

۱۷ شوت به دروازه

یکی از معدود برتری‌های ملوان مقابل استقلال در زمینه شوت بود. این تیم ۱۷ شوت به سمت دروازه استقلال داشت و آبی‌ها ۱۵ بار.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها