احد عظیم زاده کاندیدای اتاق بازرگانی ایران :

نمیتوان باقاطعیت آمار بیکاری را صفر اعلام کرد

مرد فرش ایران با ائتلاف و چهره های جدید در کارزار انتخابات اتاق بازرگانی تبریز؛

احد عظیم زاده کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز شد

احد عظیم زاده تاجر مشهور فرش ایران برای حضور در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز ثبت نام کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۰۴

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز و تاجر بین المللی فرش در خصوص علت ثبت نام در این انتخابات گفت: عشقی که به تبریز دارم در من این احساس وظیفه را ایجاد کرد که آنچه در توان دارم، برای زادگاهم  انجام دهم و به فعالان اقتصادی، صنعتی، تجار و بازرگانان استان، خدمت کنم.

وی فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی را از سرمایه های استان و کشور دانست که می توانند مشکل اشتغال را برای همیشه حل کنند و افزود: با وجود همه این ظرفیت ها و توانایی ها اما فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، به آنچه شایسته آن هستند، نرسیده اند و این ضرورت توجه ویژه به حوزه اقتصاد و فعالان این حوزه را بیش از پیش می کند.

عظیم زاده با قدردانی از اعضای اتاق تبریز در این دوره و دوره های قبل، گفت: اعضای هیئت مدیره اتاق تبریز تلاش خود را انجام داده اند و توانایی آنها همین اندازه بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز و تاجر بین المللی فرش با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای اتاق بازرگانی تبریز، گفت: اتاق بازرگانی تبریز باید به یک موزه و الگوی کشوری تبدیل شود تا در شان کلانشهر تبریز و استان آذربایجان شرقی باشد اما این اتاق در حال حاضر تفاوت فاحشی با این جایگاه دارد.

photo_2023-01-28_07-54-16

وی ادامه داد: باید اتاق بازرگانی در شان تبریز تشکیل شود تا بتوانیم از منافع فعالان اقتصادی حمایت کرده و پیشرفت آنها را شاهد باشیم.

عظیم زاده اصرار و اجبار فعالان اقتصادی را دلیل ثبت نام در انتخابات اتاق بازرگانی دانست و اضافه کرد: علیرغم مشغله زیادی که داشتم در این انتخابات ثبت نام کردم تا دین خود به تبریز ادا کنم و با توجه به سابقه تجارت بین المللی که دارم، قادر خواهم بود برای اتاق بازرگانی تبریز و فعالان اقتصادی استان، قدم هایی در عرصه داخلی و بین المللی بردارم، تا از ظرفیت های فعالان اقتصادی استان به نحو احسن استفاده شود.

وی در پایان سخنان خود گفت : با بهرمندی از خرد جمعی و تصمیم گروهی در قالب ائتلاف جدید و چهره های جدید و با رویکرد توسعه اتاق در این اتخابات اقدام خواهیم کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها