وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تحریم خود توسط اتحادیه اروپا گفت: این موضوعات جدید نیست و شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تحریم خود اتحادیه اروپا، اظهار کرد: این موضوعات جدید نیست و شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ بین روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند، اما در جنگ عربستان و یمن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند یا نسبت به بردن پرچم فلسطین به ورزشگاه واکنش نشان می دهند.

وی افزود: میلیون‌ها دلار از پول فوتبال ایران به بهانه بازی‌های سیاسی و تحریم‌های ظالمانه ضبط شده است. این فراز و فرودها بوده و ما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و جای خداقوت به همکارانمان دارد که به وظیفه خود به خوبی عمل کردند. ما ایستادگی می‌کنیم و این تحریم‌ها نشان می‌دهد موضع گیری ما درست بوده است.در مقطع جام جهانی می خواستند خیلی اقداماتی علیه ما انجام دهند، اما تیرشان به سنگ خورد. ما قوی‌تر و با عزم راسخ‌تر در خدمت ورزش کشور هستیم. منشور المپیک یک چیز می گوید، اما رفتارها به گونه دیگری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها