رئیس کل دادگستری هرمزگان از بند نسوان زندان بندرعباس بازدید کرد

رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس به صورت چهره به چهره با تمامی محکومان حاضر در بند نسوان گفت‌وگو کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس به صورت چهره به چهره با تمامی محکومان حاضر در بند نسوان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۳۹۵۷۳۲


هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس به صورت چهره به چهره با تمامی محکومان حاضر در بند نسوان گفت‌وگو کرد.


در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه سرپرست و قضات اجرای احکام دادسرای بندرعباس با حضور در زندان مرکزی این شهرستان ضمن دیدار با جمعی از مددجویان، مسائل قضایی آن ها را بررسی و دستورات لازم جهت بهره مندی آنها از تأسیسات قانونی و قضایی را صادر کرد.


مجتبی قهرمانی همچنین اظهار داشت: در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان مرکزی بندرعباس تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان اتخاذ شده است

 

وی تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با محکومان بند نسوان و بند نظام و همچنین پیگیری مطالبات آن‌ها و اعطای تسهیلات قانونی از برنامه‌های این بازدید بوده است.


قهرمانی با اشاره به سیاست قوه قضاییه برای بهره مندی حداکثری مددجویان از تأسیسات قانونی گفت: شاهد تلاش جدی و تعامل مثبت مراجع قضایی و اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در تحقق این امر هستیم.


رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت محاکم قضایی استان است و با نگاه رأفت اسلامی درخواست و پرونده های آنان بررسی می شود.
وی همچنین ضمن تماس با تعدادی از مسئولان قضایی، دستوراتی راه گشا به منظور تخفیف و تبدیل قرارهای تأمین تعدادی از مددجویان زن را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها