دادستان تهران از انهدام باند خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد و قرص‌های روان‌گردان در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۵۵۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، علی صالحی از انهدام باند خانوادگی تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد و قرص‌های روان‌گردان در استان تهران خبر داد و گفت: با رصد و پایش اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، طی یک عملیات، شبکه گسترده تولید زیرزمینی داروهای تقلبی ترک اعتیاد، متادون و مخدر در استان تهران منهدم شد.

دادستان تهران بیان کرد: در این عملیات کارگاه فرآوری داروهای تقلبی ترک اعتیاد شناسایی شد که طی آن بیش از چهار میلیون حبه قرص متادون و مقادیر زیادی شربت تریاک و شربت متادون کشف و ضبط شد.

وی افزود: این شبکه زیرزمینی که در سطح کشور فعالیت داشته است، با استفاده از روش‌های متقلبانه و با همکاری عطاری‌های غیر مجاز داروهای ترک اعتیاد، انواع قرص‌های متادون، شربت تریاک و ده‌ها داروی دیگر که نیاز به تجویز پزشک دارد را به صورت غیر مجاز فروش می‌رساندند.

صالحی اظهار کرد: اقلام مکشوفه به صورت حرفه‌ای بسته‌بندی شده بودند اما حاوی قرص‌ها و شربت‌های غیر مجازی بودند که در صورت مصرف عوارض خطرناکی می‌تواند داشته باشد.

دادستان تهران با اشاره به اینکه داروهای پزشکی صرفاً با تجویز پزشک و داروخانه‌های مجاز باید تهیه شوند، تاکید کرد: در این پرونده همچنین برای عطاری‌های متخلفی که با این شبکه زیرزمینی همکاری داشتند، پرونده قضائی تشکیل شده است.

صالحی در پایان گفت: شش نفر از نفرات اصلی این باند در یک عملیات ضربتی هماهنگ در تهران، شهریار و پاکدشت با دستور مرجع قضائی، دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها