کاربران گوشی های آیفون می توانند با تهیه گیفت کارت اپل استور تمام محتوای دیجیتال مورد نیاز خود را از اپل استور خریداری کنند، برای آشنایی با این گیفت کارت خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم.
کاربران گوشی های آیفون می توانند با تهیه گیفت کارت اپل استور تمام محتوای دیجیتال مورد نیاز خود را از اپل استور خریداری کنند، برای آشنایی با این گیفت کارت خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۵۵۱۷

فروشگاه آنلاین اپل که با نام آیتونز (iTunes) شناخته می‌شود، یک منبع جامع برای انواع نرم‌افزار و برنامه‌های مربوط به سرگرمی به‌شمار می‌رود. در اپ استور می‌توانید اپلیکیشن‌، کتاب، موسیقی، فیلم و هزاران محتوای دیجیتال دیگر پیدا کنید. این محتواها رایگان یا غیررایگان بوده و در برخی موارد دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند. خرید گیفت کارت اپل استور به شما امکان تهیه محتوای دیجیتال و غیررایگان اپل استور را می‌دهد. اگر تا به حال از گیفت کارت اپل استور استفاده نکرده‌اید، راهنمای زیر را تا انتها دنبال کنید تا با امکانات و ویژگی‌هایی که این گیفت کارت در اختیار شما قرار می‌دهد آشنا شوید.

گیفت کارت اپل استور چیست؟

گیفت کارت اپل استور که با نام گیفت کارت آیتونز هم شناخته می‌شود، در حقیقت اعتباری برای بهره بردن از خدمات دیجیتال متنوع فروشگاه اپل به‌شمار می‌رود. با داشتن گیفت کارت اپل استور می‌توانید به محتوای غیر رایگان اپ استور، شامل موسیقی، فیلم، اپلیکیشن و کتاب و ... دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به‌راحتی خریداری کنید. همچنین می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل استور برای اشتراک اپل موزیک و دیگر سرویس‌های اپل استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که گیفت کارت آیتونز با گیفت‌ کارت‌های اپل استور که برای خرید از محصولات فیزیکی اپل به‌کار می‌روند متفاوت است؛ برای مثال محصولاتی مانند آیفون و مک‌بوک. گیفت کارت‌های آیتونز هم به صورت فیزیکی هم به‌صورت دیجیتال و مجازی به فروش می‌رسند. زمانی‌که این گیفت کارت‌ها را به‌صورت مجازی خریداری می‌کنید، کدهای دیجیتال آن‌ها برای شما از طریق ایمیل ارسال می‌شوند.

گیفت کارت اپل استور فاقد تاریخ انقضا است. همچنین زمانی‌که اعتبار به حساب شما افزوده شود، دیگر منقضی نخواهد شد. برای استفاده از این کارت ابتدا باید آن را فعالسازی یا ردیم کنید. توجه داشته باشید که ریجن اپ استور باید با ریجن گیفت کارت هماهنگ باشد.

 

گیفت کارت اپل استور چه کاربردی دارد و چه محتوایی در اختیار ما می گذارد؟

همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید از گیفت کارت اپل استور برای خرید محتوای دیجیتال فروشگاه آنلاین اپل استفاده کنید. این محتوای دیجیتال می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

گیفت کارت اپل

اشتراک اپل موزیک

یکی از موارد استفاده گیفت کارت اپل استور و آیتونز تهیه اشتراک اپل موزیک (Apple Music) است. البته سرویس اپل موزیک برای بیشتر کشورهای جهان یک دوره سه ماهه رایگان به‌صورت آزمایشی یا (Trial) درنظر گرفته است. اپل موزیک دارای قابلیت استریم کردن بیش از ۵۰ میلیون آهنگ با اشتراک فعال است. این سرویس بر روی آیفون، گوشی‌های اندروید، آی‌پد، مک یا PC، اپل واچ، اپل تی‌وی (Apple TV)، هوم‌پاد (HomePod)، اسپیکر سونوس (Sonos) و اسپیکر هوشمند آمازون مدل اکو (Amazon Echo Speakers) قابل استفاده است.

برای استفاده از سرویس اپل موزیک باید هزینه این سرویس را با گیفت کارت اپل استور پرداخت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت را ردیم یا فعال کنید. هزینه خرید اشتراک از هر حسابی که به اپل آیدی شما مرتبط باشد برداشته خواهد شد. اگر بالانس شما صفر باشد به طور خودکار روش پرداخت دیگری مانند کردیت کارت یا کارت اعتباری انتخاب می‌شود که این آپشن برای کاربران ایرانی قابل اجرا نیست.

اشتراک برنامه های دیگر

به کمک گیفت کارت اپل استور و آیتونز می‌توانید اشتراک برنامه‌های مطرح و کاربردی دیگری چون نتفلیکس(Netflix) ، هولو (Hulu)، اسپاتیفای (Spotify)، ای‌اس‌پی‌ان(ESPN) ، و دراپ‌باکس را خریداری کنید. البته به خاطر داشته باشید که نتفلیکس به صورت آزمایشی حذف گزینه پرداخت هزینه اشتراک از طریق آیتونز را برای مشتریان جدید برخی از کشورها اجرا کرده است.

ارتقا فضای ذخیره سازی آیکلود

پس از ساخت آیکلود، شما به طور خودکار ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای عکس، ویدیو یا هر فایل دیگر در اختیار دارید. اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید می‌توانید تا ۲۰۰ گیگابایت و حتی ۲ ترابایت این فضا را ارتقا دهید. این بروزرسانی دارای هزینه‌های متفاوتی است اما با استفاده از گیفت کارت آیتونز و شارژ کانت خود می‌توانید این مبلغ را پرداخت کنید.

خرید بازی ها و برنامه های غیر رایگان و پرداخت های درون برنامه ای

امروزه بیشتر برنامه‌ها و بازی‌ها حتی اگر به‌صورت رایگان قابل دانلود باشند، حتما دارای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ هستند. علاوه‌بر هزاران عنوان بازی که می‌توانید برای دستگاه‌های خود دانلود کنید، می‌توانید از گیفت کارت اپل استور و آیتونز خود برای خرید‌های درون بازی هم استفاده کنید؛ از پوکه‌کوینز (PokeCoins) در پوکمون گو گرفته تا وی‌باکس (V-Bucks) در فورتنایت و جم کلش آو کلنز. ارزهای داخل بازی به راحتی با این گیفت کارت‌ها قابل شارژ هستند.

خرید فیلم

گیفت کارت اپل استور تنها مختص گیمرها نیست. اگر به تماشای فیلم‌های روز دنیا یا حتی فیلم‌های خاطره‌انگیز و کلاسیک علاقه دارید می‌توانید از این کارت استفاده کنید. برای مثال تصور کنید تمام جهان در حال و هوای کریسمس به‌سر می‌برد و شما هم بدتان نمی‌آید با تماشای سری فیلم‌های «تنها در خانه» یا کارتون «رویای شب کریسمس» و «قطار سریع‌السیر قطبی» ساعاتی آرامش‌بخش را سپری کنید. به کمک گیفت کارت اپل استور می‌توانید به مجموعه بزرگی از فیلم‌ها دسترسی داشته باشید.

خرید کتاب

مهم نیست طرفدار سری کتاب‌های ارباب حلقه‌ها هستید یا از خواندن هری پاتر لذت می‌برید؛ شاید هم به کتاب‌های کلاسیک علاقه دارید یا کتاب‌های صوتی را ترجیح می‌دهید. شما می‌توانید در اپل بوک استور (Apple Book Store) به مجموعه بزرگی از کتاب‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را برای خود خریداری کنید. البته کتاب‌های رایگان هم در این استور یافت می‌شوند اما درصد زیادی از آن‌ها غیر رایگان هستند.

گیفت کارت اپل استور

مزایای خرید گیفت کارت اپل استور

خرید گیفت کارت اپل استور و آیتونز دارای مزایای زیادی است که آن را به یک محصول ایده‌آل برای زندگی در دنیای مدرن امروزی تبدیل می‌کند.

قابل استفاده برای کاربران iOS و اندروید

علی‌رغم آنکه نام این محصول گیفت کارت اپل استور است، کاربران اندروید هم می‌توانند از این گیفت کارت استفاده کنند. در حقیقت این گیفت کارت برای کاربران تمام گوشی‌های هوشمند مناسب است. علاقمندان به فیلم، موسیقی و کتاب می‌توانند به مجموعه‌ای از فیلم‌ها، آلبوم‌ها و قطعات موسیقی و یک کتابخانه بی‌انتها دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانند بازی‌ها و برنامه‌های پریمیوم را نیز دانلود و خریداری کنند.

مناسب برای ارتقا کسب و کار

گیفت کارت‌های آیتونز برای مارکتینگ و تبلیغات کسب و کارها بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید این گیفت کارت‌ها را به عنوان جایزه برای مسبقات آنلاین در نظر بگیرید و آن‌ها را به مشتریان خود هدیه بدهید. همچنین می‌توانید در گیو اوی‌ها (Giveaway) نیز گیفت کارت اپل استور را برای جایزه قرار دهید.

فاقد تاریخ انقضا

بسیاری از انواع گیفت کارت‌ها دارای تاریخ انقضا هستند اما گیفت کارت‌های آیتونز جزو این گروه نیستند. با خرید گیفت کارت اپل استور نیازی نیست نگران تاریخ انقضا باشید و می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید این کارت را استفاده کند.

کلام پایانی

برای تهیه می توانید به فروشگاه گیفت کارت ونوم استور مراجعه کنید و از انواع گیفت کارت ها و اشتراک ها خریداری کنید. چه جزو کاربران iOS باشید چه از اندروید استفاده کنید، گیفت کارت اپل استور گزینه مناسبی برای شما است تا تمام محتوای دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کنید. به کمک این گیفت کارت می‌توانید به مجموعه بزرگی از بازی‌ها، برنامه‌ها، کتاب، فیلم و موسیقی دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید اشتراک برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای، نتفلیکس و اپل موزیک را نیز خریداری کنید بدون آنکه نگران منقضی شدن کارت یا اعتبار خود باشید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها