رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

حلقه تولید در عرصه محصولات گلخانه‌ای ناقص است

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: با دستورات و پیگیری‌های مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نشاط و انگیزه بین کارکنان این گروه صنعتی بازگشته است.
کد خبر: ۱۳۹۵۲۶۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛ منصور خادمی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی «انرژی نیوز» به اصفهان در تشریح مهمترین دستورات و پیگیری‌های «محسن قدیری» مدیرعامل شرکت پتروپالایشگاه نفت اصفهان در این هاب صنعتی، گفت: تاکنون ۴۹ پروژه و طرح برای بهبود شرایط کاری، رفاهی و معیشتی کارکنان پالایشگاه تعریف شده است.
معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اعلام اینکه تاکنون تبدیل وضعیت حدود یک‌هزار و ۸۲۰ نیروی پیمانکار به قرارداد مدت موقت انجام شده است از بسته شدن پرونده تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر به رسمی خبر داد و افزود: علاوه بر این با صدور دستور بازسازی، نوسازی و زیباسازی حدود ۶۰۰ دستگاه منزل سازمانی خالی این واحدها به کارکنان مستاجر پالایشگاه واگذار شده است.
وی از امضای تفاهم نامه‌هایی با شهرداری اصفهان و وزارت شهرسازی برای ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان پالایشگاه خبر داد و افزود: این منازل به صورت انبوه‌سازی ساخته می‌شود و تاکنون مجوزها اخذ شده و زمین مورد نیاز واحدهای مسکونی هم تامین شده است.
خادمی با بیان اینکه تاکنون برنامه‌هایی به ارزش بیش از سه‌میلیارد دلار برای توسعه پتروپالایشگاه اصفهان تعریف و اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با سرمایه‌گذاری سنگین، مدیرعامل شرکت برنامه‌های متنوعی برای بهبود شرایط کارکنان تعریف شده زیرا بزرگترین توسعه‌ها هم بدون سرمایه انسانی اجرایی نخواهد شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها