نگاهی به ظرفیت‌ها و خدمات یک بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی؛

انجام رایگان پیشرفته‌ترین اعمال جراحی قلب برای بیمه‌شدگان در بیمارستان لواسانی

مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه؛

افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی در کرمانشاه/ قلب سیگاری‌ها می‌گیرد

بهزاد حیدرپور مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه ، از روند افزایشی آمار بیماران قلبی و عروقی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان به چهار استان غرب کشور خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۹۵۲۳۵

جام جم آنلاین؛ مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه با اشاره به مراجعه ماهیانه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به این بیمارستان، گفت: در این بیمارستان، علت مراجعه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد افرادی که دچار سکته قلبی شده، مصرف سیگار است.

وی با اشاره به مراجعه ماهیانه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به این بیمارستان، گفت: عمل باز کردن رگ قلب، بیشترین مورد عمل جراحی قلب در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه است که به علت سبک غذایی ناسالم، عدم تحرک و مصرف دخانیات اتفاق می‌افتد.

مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه یکی از مهمترین فاکتورهای خطر در ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی را مصرف سیگار دانست و گفت: در این بیمارستان، علت مراجعه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد افرادی که دچار سکته قلبی شده، مصرف سیگار است.

وی خاطرنشان کرد: اثرات مضرر مصرف هر نخ سیگاری حدود ۸ ساعت در بدن باقی می‌ماند که با مصرف روزانه سه نخ سیگار در طول ۲۴ ساعت پوشش کامل را می‌دهد، بنابراین کم کردن سیگار هر چند کار مفیدی است ولی کامل نیست؛ توصیه قطع کامل سیگار است.

حیدرپور ورزش و خوردن غذاهای سالم را در جلوگیری از بیماری‌های قلبی موثر عنوان کرد و افزود: کم‌تحرکی و اضافه وزن از مهمترین عوامل بیمارهای قلبی و عروقی است که باید از سنین پایین به آن توجه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها