"آیسال" 2 ساله در منطقه "چومه سیدعلوان" شادگان در حین بازی در یکی از زمین‌های خالی در آب جمع شده از باران سقوط کرد و جان باخت.
کد خبر: ۱۳۹۵۱۸۶
مرگ دردناک کودک ۲ ساله در( شادگان)خوزستان
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا؛ سقوط دختر 2 ساله در آب جمع شده کنار خانه در خوزستان،‌باعث مرگ او شد.

ایلنا درباره جزئیات حادثه نوشت: یک کودک (دختر) تقریبا ۲ ساله در شادگان در آب جمع شده حاصل از باران افتاد و غرق شد و جان باخت. این آب در یکی از زمین‌های خالی نزدیک خانه کودک جمع شده بود.

 طبق اعلام منابع آگاه و مردم محلی به خبرنگار ایلنا، "آیسال" 2 ساله در منطقه "چومه سیدعلوان" شادگان در حین بازی در یکی از زمین‌های خالی در آب جمع شده از باران سقوط کرد و جان باخت. این اتفاق سه شب پیش رخ داد.
 
تاکنون بارها در اتفاقات مشابه در خوزستان کودکان خردسال با سقوط به جوی آب یا فاضلاب یا حفره های خیابان، جان خود را از دست داده اند.
 
یک مسئول آگاه که نخواست نامش شود به خبرنگار ایلنا گفت: طبق شنیده‌ها این اتفاق در یک زمین شخصی محصور شده بین منازل مسکونی اتفاق افتاد. مالک موظف بود خاکریزی یا دیوارکشی انجام دهد که مانع از تجمع آب شود یا حداقل از شهرداری چنین درخواست می‌کرد.

این منبع آگاه افزود: این زمین مابین منازل مسکونی بود، متاسفانه در بسیاری از مناطق محروم چنین زمین‌هایی به محلی برای بازی کودکان تبدیل شده اند.

این منبع آگاه ادامه داد: آب جمع شده نیز عمق زیادی نداشت ولی کودک توانایی بیرون آمدن از گل و لای این آب را نداشت و متاسفانه چنین اتفاق ناگواری اتفاق افتاد. این منبع آگاه اضافه کرد: این منطقه نیز از مناطق حاشیه شادگان بوده و تا یکسال گذشته حتی خیابان‌های آن آسفالت نبود و در یک سال اخیر بسیاری از خیابان‌های آن آسفالت شد ولی همچنان کمبودهایی دارد که پروژه‌ای از گذشته برای بهبود زیرساخت‌های این منطقه تعریف و در حال انجام است.

ایلنا اضافه کرد: زمین‌های خالی مابین منازل مسکونی در بسیاری از مناطق مختلف خوزستان بخصوص حاشیه شهرها قابل مشاهده است و سازوکاری برای سامان بخشیدن به آن‌ها نیست. این زمین ها به محلی برای تجمع زباله و مانداب تبدیل شده اند و محلی خطرناک برای کودکان محسوب می‌شوند.
 
خبرنگار ایلنا در حال تلاش برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از حادثه و ارتباط با خانواده کودک جان باخته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها