وزیر کشور گفت: کسانی که در منطقه هستند، خود را مدیون سپاه می‌دانند و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.
وزیر کشور گفت: کسانی که در منطقه هستند، خود را مدیون سپاه می‌دانند و سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۹۹۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است.

وی تاکید کرد: آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جای دارد و به مردم خدمت می‌کند، تضعیف کنند. سپاه مهم‌ترین نیروی ضد تروریست است و در راس آن شهید سلیمانی عزیز نماد جهانی مبارزه با تروریسم قرار دارد.

رژیم صهیونیستی تروریسم دولتی

رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: این نیرو بیشترین مبارزه با تروریسم را داشته است، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود؛ رژیم صهیونیستی، تروریسم دولتی است و آمریکا نیز آشکارا سردار سلیمانی را ترور کرد.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: همه کسانی که در منطقه هستند خودشان را مدیون تلاش‌های سپاه و سردار شهید سلیمانی می‌دانند.

مشکل جدی آبگرفتگی نداشتیم

وزیر کشور درباره آبگرفتگی در استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: در آبگرفتگی مشکل جدی نداشتیم. سال گذشته در کنارک و اهواز مشکل جدی داشتیم، اما امسال با تدابیر دولت سیزدهم برطرف شد.

دکتر وحیدی اضافه کرد: با توجه به گسترش شبکه فاضلاب، مشکلات آبگرفتگی حل و آب‌ها جذب شد.

عملکرد استانداران ارزیابی می‌شود

وی در پاسخ به سوالی درباره تغییر استانداران توضیح داد: آن‌هایی که در برنامه بود، تغییر کردند؛ ما روال جاری ارزیابی عملکرد را داریم و بر اساس نتایج ارزیابی‌ها به موقع تصمیم می‌گیریم.

همکاری خوب مردم در کاهش مصرف سوخت

وزیر کشور همچنین بر ضرورت بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش شدت مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: اولویت دولت، رفاه هموطنان و گرم نگه داشتن خانه‌های مردم است و متناسب با آن درباره مدیریت مصرف انرژی تصمیم گیری می‌شود.

دکتر وحیدی با اشاره به وقوع یخبندان در برخی استان‌های کشور در روز‌های گذشته و قطعی گاز اظهار داشت: شرایط به سرعت به حالت عادی برمی گردد. ممکن است در بهمن ماه هم دچار چنین سرمایی بشویم که مدیریت خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه مورد تاکید است، بهینه سازی و کاهش مصرف از سوی مردم عزیز است که همکاری خوبی داشتند و امیدواریم با نقش موثر مردم از این فصل سرما به سلامتی عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها