مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از بانوان و فرزندان آنان در قالب طرح «مهمان مامان» از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان به صورت رایگان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۱۵

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مهدی قائلی با اشاره به طرح بازدید رایگان بانوان به همراه فرزندان خود به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اظهار کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر از بانوان شهر اصفهان در قالب طرح «مهمان مامان» از مراکز تفریحی ناژوان به صورت رایگان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مراکز گردشگری ناژوان شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ استوایی به صورت رایگان در اختیار بانوان، دختران و فرزندان کمتر از ۱۰ سال قرار گرفت.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تعامل مثبت و سازنده با بخش خصوصی فعال در عرصه‌های تفریحی و گردشگری ناژوان ادامه داد: طی هماهنگی به عمل آمده با شرکت طرف قرارداد، مجموعه آکواریوم ناژوان اصفهان همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام زن در روزهای چهارشنبه بیست‌ویکم دی ماه و شنبه بیست‌وچهارم دی ماه با تخفیف ۳۰ درصد میزبان عموم شهروندان است.

وی تصریح کرد: بنا بر پیشنهاد مدیریت ناژوان، شهربازی ناژوان نیز در این روزها برای دختران و بانوان طرح ۵۰ درصد شارژ هدیه در نظر گرفته بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

قائلی خاطرنشان کرد: همچنین با هدف جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سهولت تردد گردشگران، در این ایام همه پارکینگ‌های ناژوان به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان: همزمان با استقبال پرشور شهروندان از مراکز تفریحی ناژوان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و دستگاه‌های اجرایی مختلف بر اساس تعامل و همکاری خوب بین مدیریت ناژوان، فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس راهور جهت ایجاد نظم و امنیت، برقرار شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله فرماندهی انتظامی شهرستان، کلانتری ۲۸، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، هیئت پزشکی ورزشی و سایر همکاران ارائه دهنده خدمات، اظهار کرد: امیدواریم با تعامل بین بخشی مؤثر، شاهد حضور شهروندان و گردشگران در عرصه جذاب و ویژه ناژوان باشیم.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها