در نشست ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر و با حضور مدیران استانی؛

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ در نشست ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر و با حضور مدیران استانی ، تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: ۱۳۹۴۰۸۶

تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برگزار شدبنا به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در این مراسم با قدردانی از تلاش های مدیر عامل سابق این شرکت گفت: خراسان شمالی جزء 5 استان برتر کشور در تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است به طوری که اقدامات انجام شده در این شرکت می تواند برای سایر شرکت های توزیع کشور به عنوان الگو قرار گیرد.

«حمید رضا پیرپیران» با بیان این که نهادینه شدن تفکر سیستمی و اتحاد سازمانی یکی از اصول مدیریت سازمانی است، ادامه داد: اعتماد سازی، اتحاد سازمانی و استفاده از پتانسیل های نیروهای با تجربه می تواند کمک شایانی به سازمان برای رسیدن به اهداف کند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای رشد و ارتقای سازمانی و اطلاع رسانی گسترده تر در خصوص ارائه خدمات مختلف صنعت برق می تواند یاری گر مدیران در رسیدن به اهداف متعالی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم در این نشست گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی یکی از شرکت های همیشه فعال در صحنه های مختلف به خصوص بحران های طبیعی بوده و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت در ارائه خدمات ارزنده و بی وقفه به شهروندان استان مایه مباهات است.

«مهدی رشیدی» ادامه داد: امروزه صنعت برق کشور به دلیل وجود متخصصان در این صنعت، بخش اعظمی از فعالیت های خود را در حوزه های مختلف به صورت خودکفا و بدون وابستگی به سایر کشورها اجرا می کند.

مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان این که همه تلاش ها بر این استوار بوده است که فعالیت های شرکت در قالب برنامه ریزی منسجم پیش رود، اظهار کرد: در این راستا هدف گذاری ها انجام و برنامه ریزی استراتژیک شرکت تدوین و بر اساس آن نقشه راه مشخص شد تا به تناسب هر سال بتوان سیاست های شرکت در راستای تحقق چشم انداز شرکت پیش برد.

«علیرضا صبوری» یکی از مهم ترین برنامه های سیاست گذاری شده را تحقق رسیدن به عدد 555 تا سال 1405 ذکر کرد و افزود: در طول این سال ها مقرر شد که شاخص ساییدی شبکه برق به 5 دقیقه در ماه، هم چنین تلفات شبکه توزیع و میزان ارائه خدمات حضوری هر کدام به 5 درصد برسد.

مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست با قدردانی از مجموعه حمایت ها و رهنمون های مدیران شرکت توانیر بیان کرد: توجه به کرامت مشترکان و رعایت حقوق آن ها و جلب مشارکت آنان می تواند زمینه ساز توسعه پروژه های شاخص استان که نقش چند وجهی در ارائه خدمات به لحاظ ارتقای رضایتمندی مشترکان دارد، ایجاد کرد.

مهندس« حسن چاهی» با بیان این که این شرکت با تمرکز بر شفافیت اطلاعات، برای کاهش تلفات، کاهش ساییدی و ارائه خدمات غیر حضوری منطبق بر برنامه استراتژیک گام برخواهد داشت، خاطر نشان کرد: بازسازی شبکه های فرسوده در نقاط مختلف روستایی، پیگیری اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی استان و اعتبارات سفر رئیس جمهور، حذف اتلاف ها و بهبود فرایندهای جاری، پیگیری و اجرای برنامه های عملیاتی، هوشمند سازی، ارتقای سلامت اداری و شناسایی گلوگاه های فساد از رویکردهای این شرکت خواهد بود.

وی یکی دیگر از اولویت های کاری خود را تمرکز بر مدیریت منابع انسانی شرکت ذکر کرد و افزود: بهبود کیفیت و پیگیری اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در امور پیمانی از اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، تعدادی از مدیران کل و مدیران توزیع نیروی برق شهرستان ها برگزار شد. /خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها