جاکارتا علیه اشغالگر
بازپس‌گیری جام‌جهانی فوتبال از اندونزی به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین

جاکارتا علیه اشغالگر

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به تحریف واژه خلیج فارس:

دوستی‌ام با اینفانتینو سر جای خودش اما به صحبت‌های او اعتراض کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد این فدراسیون به فیفا درخصوص اظهارات اخیر اینفانتینو اعتراض کرده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی تاج در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: این مراسم به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بود. ما هم مثل سایر فدراسیون‌ها در این مراسم شرکت کردیم و خدا را شکر می‌کنیم که توفیق پیدا کردیم تا در این مراسم باشیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی مراکش در جام جهانی پرچم کشور فلسطین را در دست داشت و به خوبی از این ملت مظلوم حمایت کرد، گفت: با اینکه ما روابط دیپلماسی با مراکش نداریم، اما بُرد این تیم را در هر مرحله به رئیس فدراسیون، ملت مراکش و بازیکنان این تیم تبریک گفتم. با اینکه ما روابط دیپلماتیک کشوری با مراکش نداریم ولی بر خودم وظیفه دانستم که فوتبالی از بازیکنان، مربی و ملت و مراکش تشکر کنم؛ چون واقعاً آن‌ها مرد هستند. خیلی هم دوست داشتم به فینال هم صعود کنند ولی نشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اقدام عجیب کشورهای عربی در برگزاری مسابقاتی با نام جعلی و همچنین اقدام اینفانتینو و صفحه فیفا در استفاده از این عبارت جعلی توضیح داد: واقعیت این است قبل از اینکه وزیر دستور بدهد ما موضع مشخصی گرفتیم. نامه‌ای روی سایت گذاشتیم و این کار را محکوم و به فیفا اعتراض کردیم. یک دستور هم دادیم تا تمام مسابقات جام حذفی با نام خلیج فارس برگزار شود.

تاج در واکنش به این موضوع که او رابطه دوستانه‌ای با اینفانتینو دارد و انتظار می‌رفت این اتفاق رخ ندهد، عنوان کرد: باید در این مورد صحبت کنیم. به هر حال ایشان مواضع خودش را گرفته و ما هم مواضع خودمان را، دوستی‌مان هم سر جایش. ما باید حتماً در این مورد موضع می‌گرفتیم. واقعیت این است که ما دستور دادیم همه جام‌ها به نام خلیج فارس برگزار شود. ضمن اینکه به فیفا هم نگرانی‌ها و اعتراض خودمان را اعلام کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها