مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان:

استقرار نظام CRM ارتباط و تعامل شرکت با مشتریان را متحول می کند

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

تخصیص ۱.۲ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی پارکینگ‌های شهر

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در اصفهان ۳۸ پارکینگ وجود دارد که ۱۸ مورد آن طبقاتی است و حدود ۱.۲ میلیارد تومان اعتبار صرف بهبود روشنایی آن‌ها شده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۴۰۶

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مجید عموچی با اعلام این خبر گفت: مقرر شد در راستای عملیات تعمیر و نگهداری پارکینگ‌های عمومی شهر لایحه افزایش قیمت آن‌ها نیز تصویب شود، لذا اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به نمایندگی از مردم درخواست‌هایی از جمله اصلاح روشنایی و موضوعات مربوط به هوشمندسازی و بهبود وضعیت پارکینگ‌های عمومی را مطرح کردند.

او افزود: برنامه اصلاح روشنایی سیستم پارکینگ‌ها به‌طور مشخص مورد نظر قرار گرفت و در ۱۸ پارکینگ طبقاتی شامل پارکینگ‌های عمومی طالقانی، ارگ جهان‌نما، حکیم، کرمانی، خاقانی، احمدآباد، فرشادی، کوثر، ولایت، سجاد، توحید، زیر گذر امام علی (ع)، هشت‌بهشت، وحید، هفتم محرم، جلفا و چمران تجهیزات روشنایی نصب و اصلاح شد.

رئیس اداره هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱.۲ میلیارد تومان صرف روشنایی پارکینگ‌های عمومی مذکور شده است که از این لحاظ احتمال می‌رود پارکینگ‌های اصفهان در سطح کشور نمونه شناخته شود.

او با بیان اینکه در اصفهان ۳۸ پارکینگ وجود دارد که ۱۸ مورد آن طبقاتی است، افزود: سیستم روشنایی بیشتر پارکینگ‌های طبقاتی اصلاح شده است، چراکه پارکینگ‌های روباز هنگام شب مشتری کمتری دارد یا نور آن‌ها از طریق نورافکن‌های اطراف تأمین شده، اما مشکل مهم در پارکینگ‌های طبقاتی و کافی نبودن روشنایی در طبقات زیرزمین آن‌ها بود، به خصوص که بانوان برای حضور در این مکان‌ها احساس ترس و دلهره داشتند.

عموچی ادامه داد: در حال حاضر از ۱۸ پارکینگ طبقاتی موجود، ۱۴ پارکینگ اصلاح روشنایی شده است و 4مورد دیگر در حال انجام است. به عنوان مثال در پارکینگ حکیم ۲۵۰ لامپ مهتابی از نوع جدید پرنور نصب شده است. همچنین پارکینگ‌هایی مانند پارکینگ احمدآباد و توحید هم‌اکنون در مرحله تعمیرات است.

او راه‌اندازی سیستم امکان رزرو پارکینگ از درب منزل را در دستور کار شهرداری اصفهان عنوان کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها