مدیرعامل بانک صنعت و معدن خبر داد:

ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در کشور توسط بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، با اشاره به اینکه بانک صنعت و معدن تاکنون ۳۷۲ شرکت را با مبلغی بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول ۱۰ سال تأمین مالی کرده است، گفت: با تأمین مالی‌های انجام شده، نزدیک به ۵ هزار فرصت شغلی به ارزش ۴۰۷ میلیارد تومان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۱۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی خورسندیان،امروز(چهارشنبه، ۱۴ دی) در نشست طرح و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه بانکی با حضور مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره بانک صنعت و معدن، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شرایط اقتصادی با نوسانات همراه شده اما ما در بازدیدها با تلاش زیاد صنعتگران و تولیدات خوبی روبرو می‌شویم که فضای فکری ما را عوض می‌کنند. در حال حاضر هنوز کارآفرینانی هستند که با جان و دل کار می‌کنند و این موضوع روحیه ما را در حمایت از آن‌ها افزایش می‌دهد. در استان اصفهان صنعت زیاد است، اما ما و گروه همراه به علت محدودیت تنها از چند واحد بازدید کردیم.

وی افزود: بانک صنعت و معدن تاکنون ۳۷۲ شرکت را با مبلغی بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول ۱۰ سال تأمین مالی کرده که طبق گزارش‌های ارسالی با این تأمین مالی انجام شده نزدیک به ۵ هزار فرصت شغلی به ارزش ۴۰۷ میلیارد تومان ایجاد شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، با اشاره به اهمیت مصوبات سفر ریاست جمهوری، گفت: در مصوبات سفر ریاست جمهوری ۱۴ طرح به استان اصفهان در تعهدات بانک صنعت و معدن اختصاص داده شد که ۱۲ طرح به صورت کامل اجرایی شد.

خورسندیان با اعلام اینکه یکی از سیاست‌های مهم بانک صنعت و معدن حمایت از واحدهای دانش‌بنیان است، توضیح داد: حمایت از واحدهای دانش‌بنیان کار ما را تسهیل خواهد کرد، حدوداً ۲۰۹ واحد دانش‌بنیان در کشور به ارزش ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تأمین مالی شدند. همچنین در طرح‌های غیرجاری استان، حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان طرح‌های معوقه و مطالبه در استان داریم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، تصریح کرد: اولویت و سیاست‌های بانک در تأمین مالی، سرمایه در گردش و تأمین مالی، طرح‌های نیمه‌تمام، صنایع دانش‌بنیان و طرح‌های صادرات محور خواهد بود.

وی با اشاره به دغدغه صنعتگران، خاطرنشان کرد: انتظارات از بانک‌ها از جمله بانک صنعت و معدن زیاد است، اما بانک‌ها هم مشکلاتی دارند و با محدودیت منابع روبرو هستند که تورمی است. البته کفایت سرمایه مهم‌ترین مشکل بانک‌ها در تأمین مالی است.

خورسندیان با تأکید بر اینکه انتظارات دوطرفه بین بانک، کارآفرینان و صنعتگران در جذب و تخصیص منابع بسیار مهم است، گفت: اختیارات مثبت و افزایش آن بر اساس شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند و بر اساس آن اختیارات کافی داده می‌شود ولی با توجه به امکانات و پتانسیل‌های این استان اختیارات مدیریت اصفهان در واحد تهران تعریف می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها