فرمانده سپاه استان البرز گفت: در این روزها که روزهای سخت انقلاب است نیاز به مدیران و مسوولانی از جنس حاج قاسم داریم که برای دفاع از ولایت آبروی خود را فدا کرده و جان خود را بدهند، امروز کارگزار حکومتی باید دفاع از ولایت بکند و امروز ما سربازان ولایت باید جان و مال و آبروی خود را فدای ولایت کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۳۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی که در سالن همایش شهیدان نژاد فلاح نژاد برگزار شد، گفت: سه سال است که از شهادت بزرگ مردمان مرد تاریخ ساز و فرمانده شجاع و دلاور و بصیر می گذرد و هر روز بیشتر به عظمت و بزرگی این مرد جبهه مقاومت پی می‌بریم.

حیدرنیا با اشاره به تشییع باشکوه شهید سلیمانی، یادآور شد: در بدرقه این فرمانده دلاور تمام دنیا به پا خاست و همه آمدند و این شهید سعید و فقید را با عزت تا عرش خدا بدرقه کردند.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی سال‌ها در انتظار شهادت بود، ولی حکمت خداوند چیز دیگری بود که این رفیق شهید و خوشبخت ولی فقیه را از بلایا دور نگه داشت تا یک ماموریت بزرگ در تاریخ را انجام دهد.

وی گفت: زمانیکه در بلاد مسلمین، بلای ملعون داعش آمد این سید شهدای مقاومت بود که به امر ولی امر مسلمین جهان اسلام پای در جبهه شامات گذاشت و چه مقتدرانه و با عزت با وجود تمام جوانان و مسلمانان بلاد مسلمین این شجره خبیثه ملعونه را به زباله دان تاریخ فرستاد.

حیدرنیا ادامه داد: زمانیکه حاج قاسم اعلام کرد که سه ماه دیگر پایان این شجره خبیث بر روی کره خاکی است، همه گفتند چرا حاج قاسم چنین چیزی گفتی؟ ولی کسی که در گرو خداوند دارد وعده صادق می دهد و دیدید حاج قاسم وعده اش وعده صادق بود که کمتر از سه ماه این شجره خبیثه برای همیشه نیست و نابود گشت.

حیدرنیا گفت: حاج قاسم سربازانی مثل روح الله عجمیان داشت که از سفره انقلاب نه خودش و نه خانواده اش هیچ چیزی نبرد ولی برای دفاع از ولایت سینه خود را سپر کرد و دیدیم که چگونه به شهادت رسید و مزدش را با شهادت و همنیشینی با خدا گرفت.

وی با بیان اینکه این شهدا همه دست پرورده مکتب حاج قاسم هستند، افزود: این روزها و این شرایط بیشتر دلمان برای حاج قاسممان تنگ می شود، حاج قاسمی که به مانند کوه و پشتوانه ای بود که روزی که شهید شد همه احساس کردند که پشتوانه شان رفته است.

وی اضافه کرد: در این روزها که روزهای سخت انقلاب است نیاز به مدیران و مسوولانی از جنس حاج قاسم داریم که برای دفاع از ولایت آبروی خود را فدا کرده و جان خود را بدهند، امروز کارگزار حکومتی باید دفاع از ولایت بکند و امروز ما سربازان ولایت باید جان و مال و آبروی خود را فدای ولایت کنیم.

حیدرنیا با تاکید بر اینکه اگر این حرم آسیب دید همه حرم ها آسیب می بیند، گفت: امروز دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران دفاع از حرم آل الله است و امروز کسانی که برای دفاع از این انقلاب می جنگند مدافعان حرم هستند و سید روح الله عجمیان شهید مدافع حرم جمهوری اسلامی است.

این مقام مسؤول افزود: وقتی رهبر از حاج قاسم به عنوان یک مکتب نام می برد و می گوید این رفیق خوشبخت ما ،بیشتر دلمان به درد می آید.

حیدرنیا تصریح کرد: حاج قاسم که شهید شد ما انتقام نگرفتیم و موشک باران عین الاسد فقط سیلی کوچکی بود و ما انتقام خون حاج قاسم را می گیریم زیرا وعده آقای ما صادق است و وعده سربازانش صادق است و ما انتقام خون حاج قاسم را می گیریم و از خون شهیدمان نمی گذریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها