قرعه کشی واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در بینالود

قرعه کشی واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در بینالود انجام شد.
قرعه کشی واگذاری ۲۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در بینالود انجام شد.
کد خبر: ۱۳۹۳۲۱۴

مدیرعامل شهر جدید بینالود دراین مراسم با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ قطعه زمین برای متقضایان آماده تحویل شده است گفت:در این مرحله ۸۳۰ متقاضی که مراحل ثبت نامشان کامل و تایید شده است و بر اساس قرعه کشی زمین‌های خود را تحویل گرفتند.

حمیدرضا یزدانی در ادامه با بیان اینکه در راستای برنامه دولت برای آغاز طرح نهضت ملی تولید مسکن  با توجه به ظرفیت شهر جدید بینالود سهمیه چهار ساله به میزان حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی به این شهر اختصاص یافت.

وی افزود: با وجود برنامه ریزی انجام شده برای ساخت واحد‌های مسکونی در اکثر شهر‌های هدف، در شهر جدید بینالود نیز زمین واگذار می‌شود و هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ساختمان هم با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می‌گردد.

یزدانی در ادامه تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط که تمایل به خرید واحد‌های آپارتمانی داشته باشند، می‌توانند با کمترین آورده واحد خود را از پروژه‌های در حال اجرا خریداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی هم اظهارداشت: تلاش زیادی کردیم تا در مشهد هم طرح ملی مسکن آغاز شود و قرار بود این برنامه ۳ ماه قبل برگزار شود.

جواد خدایی افزود: ۴۰۰ هزار واحد سهم استان خراسان رضوی از طرح ملی مسکن است که به گونه‌های مختلف مانند ویلایی، آپارتمان و خودمالک ساخته خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: تا امروز معادل ۶۲ هزار واحد وارد مرحله اجرایی شده و برنامه ما این است تا پایان سال به ۲۰۰ هزار واحد برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه آزادراه حرم تا حرم فاصله مشهد تا بینالود را ۲۵ کیلومتر کاهش می‌دهد. قطعا در شهر جدید بینالود واحد‌های ویلایی با متراژ حداقل ۲۰۰ متر ارائه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها