رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با جام جم عنوان کرد

حاج قاسم تمام توجه و انرژی خود را مصروف اعتلای جهان اسلام می کرد

فرماندهی ارشد نظامی استان گفت: دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار دلها با 780برنامه و 30 محور کلی در بام ایران به شکل شایسته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۴۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری- مسلم عسگری پیر بلوطی؛ سردار علی محمد اکبری فرماندهی سپاه استان در آستانه سومین سالگرد شهادت بسیجی بی ادعا سرباز قاسم سلیمانی گفت: دهه مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار دلها با 780برنامه و 30 محور کلی در استان چهارمحال و بختیاری گرامیداشته می شود.

تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعمیق و نهادینه سازی و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان

سردار اکبری گفت: تبیین مکتب و اندیشه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعمیق و نهادینه سازی و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان و تقویت سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی با تقویت پیوندهای عاطفی مردم با نظام اسلامی از اهداف گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلهاست.

همزمان با شهادت سردار دلهاگرامیداشت دهه مقاومت با 780 برنامه در استان چهار محال و بختیاری

سر باز بی ادعا و تکلف حاج قاسم سلیمانی قنات ملک رابری

بهره گیری از منویات و تدابیر امامین انقلاب برای تبیین گفتمان مقاومت

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بهره گیری از منویات و تدابیر امامین انقلاب برای تبیین گفتمان مقاومت، مردمی سازی برنامه ها با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های مردمی و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی، تبیین نقش حضرت امام(ره) در تربیت فرزندان رشید، شجاع، قوی، بصیر و ولایتمدار و همچنین نقش راهبردی مقام معظم رهبری در پیروزی های گسترده جبهه مقاومت و دفاع از کیان اسلامی، انقلاب اسلامی و مرزهای کشور، از جمله سیاست های گرامیداشت دهه مقاومت می باشد.

همزمان با شهادت سردار دلهاگرامیداشت دهه مقاومت با 780 برنامه در استان چهار محال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرماندهی ارشد نظامی استان

ترور فیزیکی و ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی چهره تروریستی آمریکا را به جهانیان شناساند

وی، خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی چهره تروریستی آمریکا را به جهانیان شناساند و موضوع انتقام خونِ سرداردلها همیشه زنده است و در زمان و مکان مناسبت این انتقام به سخت ترین شکل از عاملان و آمران و زمینه سازان این اقدام جنایتکارانه گرفته خواهد شد.

سردار اکبری تصریح کرد: 780 برنامه در 30 محور کلی برای گرامیداشت دهه مقامت و سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: علاوه بر تولید و پخش برنامه های مختلف رادیو تلویزیونی با همکاری بسیج صدا و سیما و گروه تلویزیونی سپاه استان، پویش های مختلف ازجمله نسل سلیمانی ها، جان فدا، افتخار ایلم، در سطح ملی و استانی برگزار می شود و نشست ها وهمایش های تبیینی و روشنگری مکتب حاج قاسم برای اقشار مختلف مردم پیش بینی شده است.

همزمان با شهادت سردار دلهاگرامیداشت دهه مقاومت با 780 برنامه در استان چهار محال و بختیاری

تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت، زیارت خانواده شهدای جبهه مقاومت مهمترین برنامه محوری دهه مقاومت

سردار اکبری خاطرنشان کرد: تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت، زیارت خانواده شهدای جبهه مقاومت، مسابقات فرهنگی هنری، محافل قرآنی، اجتماعات دختران و پسران حاج قاسم، همایش بررسی روند حقوقی و قضایی پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی با همکاری بسیج اساتید و بسیج حقوقدانان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و معسر، افتتاح طرح حیدریون (رفع موانع تولید در کارخانجات، سفیران تولید، راهیان پیشرفت، شیفت ایثار و ...)، افتتاح پروژه های خدمات اجتماعی و سازندگی و محرومیت زدایی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، از برنامه های مهم این دهه است.

همزمان با شهادت سردار دلهاگرامیداشت دهه مقاومت با 780 برنامه در استان چهار محال و بختیاری

وی تصریح کرد: توزیع بسته های فرهنگی تبلیغی، برگزاری هفت اجتماع شهرستانی با محوریت فرزنداان شهدا و پیشکسوتان متشکل از عشایر، اقوام، روحانیت و نخبگان دانشجویی و بانوان، برپایی ایستگاه های مقاومت و چهارمین رویداد سراسری و ملی «سرباز وطن» در پایگاه های بسیج سراسر استان در 20 محور کلی، یادواره شهدا، رزمایش فرهنگی تبیینی ثامن 28 در 13 دی همزمان با سالروز شهادت سرداردلها، پویش ختم قرآن به نیابت از شهید سلیمانی و محافل دعا و شب شعر و کرسی های آزاداندیشی از دیگر برنامه ای دهه مقاومت به شمار می رود.

 

همزمان با شهادت سردار دلهاگرامیداشت دهه مقاومت با 780 برنامه در استان چهار محال و بختیاری

اشک سردار علی محمد اکبری برای شهدای گمنام و فرمانده بی بدیل جبهه مقاومت سرباز قاسم سلیمانی

عکس: روح الله شریف پور لارکی- اختصاصی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها