مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد:

شناسایی ۳۷۰ زن سرپرست خانوار در ایلام برای توانمندسازی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام خبر داد:

پرداخت بیش از 606 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلامی

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام از پرداخت بیش از 606 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان در 9 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۲۷۷۰

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  یداله حیدرنژاد بیان کرد: در این مدت بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر نیازمند شامل مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند غیر مددجو از این تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شده اند.


وی گفت: این تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های اشتغال، مسکن، درمان، خدمات فرهنگی، خرید لوازم ضروری و کار گشایی بوده اند که از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و نیز هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت به متقاضیان پرداخت شده اند.


حیدرنژاد با عنوان اینکه بیشترین تعداد تسهیلات قرض الحسنه پرداختی در زمینه کارگشایی ضروری بوده است گفت: در این مدت ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند و در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال به این تعداد افراد پرداخت شده است.


مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام ایجاد اشتغال برای حدود ۵۰۰ متقاضی جویای کار را از دیگر فعالیتهای این صندوق برشمرد و گفت: برای ایجاد این تعداد شغل بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال قرض الحسنه پرداخت شده است.


به گفته حیدرنژاد پرداخت ۳۱ میلیارد ریال قرض الحسنه جهت کمک به تآمین مسکن به ۲۰۰ نفر، پرداخت ۲۷ میلیارد ریال در زمینه درمان نیازمندان به ۱۷۸ نفر و پرداخت ۱۸ میلیارد ریال قرض الحسنه فرهنگی به ۱۶۷ نفر از دانشجویان و نخبگان از دیگر فعالیتهای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها