در سالگرد حماسه ۹ دی مرور می‌کنیم که انقلاب اسلامی چگونه با حضور مردم، در عرصه‌های مختلف پیروز شده است؟

تمام قد پای انقلاب

خرم‌آباد – جام جم آنلاین- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حماسه ۹ دی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه‌گران را ثابت کرد
خرم‌آباد – جام جم آنلاین- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حماسه ۹ دی حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و اعلام برائت از فتنه‌گران را ثابت کرد
کد خبر: ۱۳۹۲۶۵۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: انتخاباتی باشکوه در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و کسی که بازنده انتخابات بود خود را قبل از شمارش آرا پیروز اعلام و موجب تفرقه شد و نظام اسلامی را متهم کرد.
وی گفت: افرادی که اعتراض دارند باید از مراجع قانونی پیگیری کنند و نباید میان مردم تفرقه انداخت اما عده‌ای در همان سال موجب فتنه شدند و مردم با حضور در ۹ دی پاسخ فتنه‌گران را دادند.
وی افزود: مردم نشان دادند حامی ولایت فقیه هستند و هرگز از راه انقلاب کوتاه نخواهند آمد و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت گفت: هر زمان که دشمن یقین حاصل کند پیروز میدان هستیم چهره واقعی خود را نشان می‌دهد، و به گفته این شهید بزرگوار افتخار ما شهادت در راه اسلام و خدا است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: توجه به مکتب شهید سلیمانی یعنی مکتب اسلام و پشتیبانی از ولایت فقیه راز موفقیت است، در کشور نباید کلامی خلاف منویات رهبر معظم انقلاب گفته شود، اتصال به ولایت مهم است و باید در درجه بالا قرار گیرد و افراد را باید ترغیب به این امر مهم کنیم.
وی ادامه داد: آنها که خود را ادامه دهنده راه شهید سلیمانی می دانند نباید موجب آزار دیگران و فتنه شوند، با آشوب گران وقایع اخیر با نهایت مدارا برخورد شد همچنین در زندان ها نشست آزاد برگزار شده است.
وی افزود: در حادثه تروریستی شیراز سه دانش آموز به شهادت رسید و در ۱۳ آبان دانش آموزان اعلام وفاداری کردند، ممکن است عده‌ای هم اعتراض داشته باشند اما نباید موجب تفرقه میان مردم شود.
وی با قدردانی از مردم به دلیل برگزاری عزاداری ایام فاطمیه و تشییع شهدای گمنام گفت: آرمان و ارزش های دینی همچنان حرف اول را در استان می زند و از دستگاه‌های اجرایی مرتبط همچنین مردم برای برگزاری این آیین باشکوه تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به دوازدهم دی ماه دومین سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: ایشان مجتهد، فقیه، فیلسوف، دانشمند در رشته های گوناگون معارف اسلامی بود دارای آثار متعدد در علوم انسانی است و شخصیت مبارز و محکم و استوار در مقابل انحرافات فکری و فرهنگی می‌باشد و آشنایی عموم مردم و روحانیت با سبک زندگی بزرگان و راه و روش علمای مجاهد ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها