سواحل مکران دروازه اقتصادی کشور است | رژیم صهیونیستی را در حد بازی خودمان نمی‌بینیم
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با جام جم:

سواحل مکران دروازه اقتصادی کشور است | رژیم صهیونیستی را در حد بازی خودمان نمی‌بینیم

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش:

نیروهای مسلح ما با قدرت ترکیبی در برابر دشمنان خواهند جنگید

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: این نکته را باید به دشمنان فرامنطقه یادآوری کرد که نیروهای مسلح ما با قدرت ترکیبی در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: این نکته را باید به دشمنان فرامنطقه یادآوری کرد که نیروهای مسلح ما با قدرت ترکیبی در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، گفت: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، ستادکل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجماع دارند که رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید امنیت ملی ایران در اولویت نخست قرار دارد.

وی افزود: بنابراین، رژیم صهیونیستی تحت حمایت همه‌جانبه، یک تهدید نظامی ـ امنیتی مخرّب برای تمام کشورهای منطقه و ایران است. اقدامات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه منافع و امنیت ملی ایران با فرض اطلاع، هماهنگی و حمایت آمریکا ارزیابی می‌شود و پاسخ نیروهای مسلح ایران قطعی خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) تأکید کرد: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی برای تهدید امنیت ملی ایران همکاری کند و پایگاه و امکانی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، آن پایگاه‍‌ها، نقاط و مبدأ تجاوز و حمله به ایران که رژیم اشغالگر قدس است، آماج حمله نیروهای مسلح ما قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در میدان رزمایش بسیار جدی هستند؛ ما رزمایش را نیمی از جنگ و بلکه جنگِ ماقبلِ جنگ می‌دانیم، به همین دلیل، فرماندهان ما دقت، جدیت و خلاقیت را در طرح‌ریزی و اجرای رزمایش رعایت می‌کنند.

سرلشکر رشید تصریح کرد: ما با انجام رزمایش می‌خواهیم دشمنان بدانند ما آماده ایم و در صورت خطا در محاسبه، حتماً هزینه‌ای بیش از دستاوردها (به زعم دشمن) بر آن‌ها تحمیل و‌ اقدامات تاکتیکی اولیه آن‌ها را به شکست راهبردی تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه‌ داد: ما نسل جنگ هستیم و جنگ را با جنگ آموخته‌ایم، امیدواریم که دشمن به دنبال آزمون اراده و قدرت ما (نیروهای مسلح) نباشد، زیرا به طور قطع تحمل هزینه‌های آن را نخواهد داشت، البته باید تأکید کنم که باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن هزینه کمتری خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در پایان خاطرنشان کرد: این نکته را هم باید به دشمنان فرامنطقه‌ای یادآوری کرد که نیروهای مسلح ما با «قدرت ترکیبی» در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود، به این معنا که هر دشمنی که با محاسبه غلط راهبردی بخواهد تعرضی به آب‌ها، جزایر، سواحل و تأسیسات متعلق به ملت ما داشته باشد فقط با قدرت نیروی دریایی راهبردی ارتش رو به رو نخواهد شد، بلکه تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام قدرت دفاعی ـ تهاجمی منطقه‌ای ما به صورت یکپارچه و هماهنگ و در مأموریت مشترک و در جغرافیایی بسیار گسترده، دشمنان را خواهند کوبید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها