یک فعال سیاسی به تشریح اهمیت حضور مردم در عرصه‌های سیاسی برای دفاع از انقلاب و کشور پرداخت.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۴۳

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی تاکید کرد: حضور مردم در همه دوره و مقاطع حساس نظام جمهوری اسلامی همواره باعث از بین رفتن توطئه‌ها و نابودی نقشه‌های دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در جمعه گذشته خاطرنشان کرد: این حضور وسیع و گسترده و باشکوه حاکی از آن است که مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی در صحنه حاضراند و قدردان خون شهدا هستند.

افتخاری با بیان اینکه مردم با خلق حماسه نه دی حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند تصریح کرد: دشمنان و معاندان با وجود همه طرح‌های شومشان برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی دیدند که همه نقشه‌هایش نقش بر آب شد و تیر‌های مسموم توطئه‌هایشان به سنگ خورد، چون مردم با حضور میلیونی خود در همه دوره‌ها ثابت کردند که پشت نظام، رهبری و انقلاب قرار می‌گیرند و از هیچ سختی و مرارتی نمی‌هراسند.

این فعال سیاسی ادامه داد: بروز توطئه‌ها و قتنه‌ها و آشوب‌ها اگرچه باعث تحمیل‌هزینه‌های برای مردم شد، اما عزم آن‌ها را در مواجه به اغتشاش گران نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها