به همت مدیریت آموزش و پروش ناحیه یک شهرکرد و مدیران دبستان بهار دانش

اقامه عزای حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها توسط نوگلان فاطمی دانش آموزان بهار دانش

همزمان با شهادت ام الائمه حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها

یک دنیا عشق و ارادت مردم روستای پردنجان به مقام شامخ شهید گمنام

در سالگرد شهادت ام ابیها سلام الله علیها مردم روستای پردنجان از توابع استان چهار محال و بختیاری در هوای بسیار سرد، برفی و زمستانی با حضوری غیرتمندانه نشان دادند که فرزندان گمنام شهید خوشنام ترین عزیزان عالم خاکی هستند که به افلاک پر کشیدند.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۳۳

به گزارش جام جم آنلاین- شهرستان فارسان؛ همزمان با سالگرد شهادت یگانه در دانه حضرت رسول اکرم (ص) مردم روستای پردنجان از توابع شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری در یک اقدام خودجوش و مردمی با حضور در مراسم تشییع جنازه پیکر مطهر یک شهید گمنام عشق و ارادت خود را به فرزندان شهید گمنام حضرت صدیقه طاهره زهرای اطهر سلام الله علیها به رخ جهانیان کشانده و با حضوری چشمگیر و پرشکوه پای عزای حضرت مادر و شهیدان اشک عزا و ماتم  ریخته و نشان دادند که عزای یگانه دختر پیامبر اعظم (ص) تا ابد زنده و ما داغدار پهلوی شکسته و درب نیم سوخته خانه محقر و ملکوتی ام ابیها بوده و هستیم.

حضور گسترده و چشمگیر مرد و زن- پیر و جوان روستای پردنجان در مراسم تشییع جنازه شهید گمنام

در این آئین بی نظیر که با حضور همه اهالی روستای پردنجان زن و مرد ،پیر و جوان همه و همه در یک روزسه شنبه  بسیار سرد ،برفی و زمستانی و با طی طریق در تپه نورالشهداء پردنجان نشان دادند شهداء برکت این انقلاب و نظام هستند و مردم برای عزیزان شهید گمنام از همه وجودشان مایه می گذارند.

یک دنیا عشق و ارادت مردم روستای پردنجان به مقام شامخ شهید گمنام

تصویری از مراسم تشییع جنازه که در نوع خود کم نظیر و شاید هم بی نظیر

تصویری از این مراسم منتشر و دست بدست در فضای رسانه ای و مجازی در حال چرخش و دیده شدن است که دیگر به یک ترند برتر در فضای رسانه ای تبدیل شده است.

یک دنیا عشق و ارادت مردم روستای پردنجان به مقام شامخ شهید گمنام

مردم ایران اسلامی عزا دار پهلوی شکسته و چادر خاکی

دشمنان احمق بدانند که مردم این سرزمین شور فاطمی داشته و در دفاع از چادر خاکی حضرت مادر همچنان از اصول اسلامی و غیرت دینی دست برنداشته و به گفته شهید این روزها:

یک دنیا عشق و ارادت مردم روستای پردنجان به مقام شامخ شهید گمنام

سرباز حاج قاسم سلیمانی این ملت( ملت امام حسین است که در دامان پر مهر و برکت عصاره خلقت ام ابیها که سلام خدای متعال و همه کائنات بر او باد) پرورش یافته و این چنین است که

مکتب حیات بخش فاطمی هویت ما،اساس ما  و بزرگترین لنگر آسمان و زمین است

سلام خدا بر فاطمه سلام الله علیها و پدرش (ص) و همسر مظلومش(ع) و پسران عزیزش(علیها السلام)

عکاس: جواد امانی کرانی- مدیریت روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان فارسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها