معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان خبر داد:

امدادرسانی هلال‌احمر اصفهان به ۲ هزار و ۸۴۰ نفر

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان اعلام کرد: طی دو روز گذشته با بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان به ۲ هزار و ۸۴۰ نفر امدادرسانی شد، ۱۷۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند و ۳۱ بسته غذایی توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۴۵۷

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایسنا؛ داریوش کریمی ؛ با اشاره به بارندگی در استان اصفهان و به‌ویژه مناطق غربی و جنوبی از روز گذشته، اظهار کرد: باوجود بارندگی‌ها، تاکنون مشکل خاصی نداشتیم و تردد در جاده‌ها روان است و هیچ‌کدام از مسیرها مسدود نیست.

وی با اشاره به اینکه در بارندگی قبلی چندین محور استان مسدود و ترددها دچار اختلال شد، گفت: به دلیل عدم آمادگی مردم برای بارش‌ها، خودروها دچار مشکل شدند که با کمک نیروهای هلال‌احمر، پلیس راه و راهداری که به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند، به آن‌ها امدادرسانی شد.

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر استان به مردم توصیه کرد با توجه به شرایط جوی حتماً با آمادگی قبلی سفر کنند و افزود: در هنگام بارش برف و باران بهتر است از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای صعب‌العبور و کوهستانی خودداری کنند، اما درصورتی‌که سفر ضروری دارند حتماً با آمادگی کامل سفر کنند، یعنی وضعیت فنی خودرو را چک کرده و زنجیر چرخ و وسایلی مانند پتو و مواد خوراکی همراه داشته باشند.

وی همچنین بر رعایت قوانین و احتیاط همگام رانندگی برای پیشگیری از حادثه تأکید کرد و گفت: اگر رانندگان در محورهای برفی و بارانی دچار مشکل شدند می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ تماس بگیرند و درخواست امداد کنند.

کریمی با اشاره به امدادرسانی ۱۲ پایگاه هلال‌احمر استان اصفهان به مردم، تصریح کرد: طی این دو روز ۵۰ حادثه گزارش شد که از این ۵۰ حادثه، ۶ مورد درگیر برف و کولاک بودند. طی این مدت به ۲ هزار و ۸۴۰ نفر امدادرسانی شد، ۱۷۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند و ۳۱ بسته غذایی توزیع شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها