نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام :

وضعیت کشتار غیرمجاز در استان ایلام غیر قابل تحمل است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: تکمیل ایستگاه پمپاژ آب چم‌ژاب دره‌شهر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ آذرنوش عموزاده  اظهار کرد: هم اکنون میزان تخصیص آب در این ایستگاه پمپاژ یک هزار و ۴۴ لیتر بر ثانیه است و یک هزار و ۷۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی پنج روستای منطقه زیر پوشش این ایستگاه پمپاژ قرار گرفته‌اند.


وی افزود: این طرح ۲ سال پیش به بهره برداری رسید، ولی با مسائل و مشکلاتی روبه رو است که از مهم‌ترین آن‌ها، نامناسب بودن جاده دسترسی است که نیاز به بهسازی دارد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام تاکید کرد: تعدادی از حوضچه‌های تقسیم آب در اثر سیلاب دچار خسارت شده‌اند که باید احیا شوند، همچنین شبکه فرعی ۲ منطقه نیز اجرا نشده که باید متصل شود.


وی با اشاره به اینکه قبلاً ۴۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، اضافه کرد: حدود ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات متمم سفر به این طرح تخصیص یافته که امیدواریم هرچه سریع‌تر پرداخت شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به بازدیدهای استاندار از این طرح در طول یکسال گذشته گفت: ایستگاه پمپاژ آب چم‌ژاب برای مردم منطقه ایجاد امید کرده، ولی تکمیل نهایی آن حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


عموزاده تصریح کرد: خط انتقال برق به طول ۱۷ کیلومتر از داخل شهرستان به منطقه منتقل می‌شود که نگهداری و تعمیر آن از عهده کشاورزان خارج است که باید شرکت برق این وظیفه را بر عهده بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها