سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از عاملان و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۲۱۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری 4 نفر از عاملان و لیدرهای اصلی نا امنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند که در همین راستا فراخوان هایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری بوده و است.

 در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان 28 آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

 با تلاش شبانه روزی و با اشراف اطلاعاتی ماموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب ، روز گذشته 4 نفر از لیدر ها و عاملان اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و این سازمان با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آن ها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی 110322، آدرس وب سایت: aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها