امضای تفاهم نامه همکاری شرکت گاز استان کرمان با دانشگاه هایتک؛

شرکت گاز استان کرمان حامی پایان نامه ها و پروژه های منطبق بر نیاز صنعت

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:

به ازای هر درجه کاهش دما،۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با حضور در میز خدمت مستقر در نماز جمعه شهر کرمان به طور مستقیم با مردم گفتگو کردو گفت:مصرف بهینه گاز نکته بسیار مهمی است که شهروندان به عنوان عضوی از جامعه باید این موضوع را از اولیت های زندگی خود قرار داده و در رعایت آن کوشا باشند.
کد خبر: ۱۳۹۲۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،در ادامه صحبت های خود افزود:راه های متعددی جهت کاهش مصرف گاز طبیعی وجود دارد که بارها اطلاع رسانی شده و از جمله آنها می توان به اجرای طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه های مشترکین خانگی و تجاری اشاره نمود.

وی بیان کرد:برای بهینه‌سازی مصرف گاز،اصلاح عایق‌کاری،تنظیم مشعل و رسوب‌زدایی انجام می‌شود که تاکنون سه هزار مشترک برای استفاده از این طرح ثبت‌نام و هم اکنون موتورخانۀ دو هزار مشترک اصلاح گردیده و پیش‌بینی می‌شود با اصلاح این تعداد،۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش مصرف گاز داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در ادامه درباره علت قطع یا محدود شدن گاز صنایع در زمستان،گفت:مصرف گاز در زمستان در بخش تجاری و خانگی بین ۷تا۱۰برابر نسبت به تابستان افزایش می‌یابد و با توجه به اینکه گاز طبیعی زیاد قابل ذخیره‌سازی نمی باشد،لذا باید مصرف بهینه مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد:دمای رفاه بین ١٨تا ٢١درجه است و به ازای هر درجه کاهش دما،۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی شده و لذا بار علیت این موضوع حدود ۵۰ تا۶۰ درصد مبلغ گازبهای خانه‌ها کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید بر رعایت مصرف گاز در ادارات،گفت:موتورخانه مرکزی ادارات باید یک ساعت قبل از شروع ساعت کاری روشن و یک ساعت قبل از اتمام کار خاموش گردد.

وی تاکید کرد:تیم‌های بازرسی از ادارات بازدید نموده و در صورت عمل نکردن به این موارد،ابتدا اخطار و در صورت تکرار،گاز آن‌‌ها قطع می گردد.

فلاح،افزود:شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی شرکت گاز استان به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴با ما در ارتباط بوده و برای مشاهده قبوض و میزان مصارف نیز می‌توانند با ورود به سامانه شرکت گاز از این موارد مطلع گردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اعلام اینکه رسیدگی به مشکلات مردم همواره به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم وباید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم،افزود:تلاش می کنیم باحضور دربین مردم،پاسخگو ی درخواست های ایشان بوده و درپیشبردوتسهیل امور شهروندان عزیز اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود:امیدوارم این برنامه ها بصورت منظم و سلسه وار و بدون وقفه انجام شود تا با حضور در نماز جمعه؛خواسته ها و مطالبات مردمی بی واسطه دریافت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات صادر گردد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها