رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش برف در محورهای غربی و برف‌گیر استان اصفهان، به رانندگان توصیه کرد سفرهای غیرضروری خود را به تعویق بیندازند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۷۸

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سرهنگ اصغر زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به بارش برف شب گذشته که امروز هم ادامه دارد، در محورهای غرب و جنوب غرب استان شاهد بارش شدید برف هستیم و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: علاوه بر محورهای غرب و جنوب غرب استان، در سایر محورها و گردنه‌های برف‌گیر استان نیز شاهد بارش برف هستیم که تردد وسایل نقلیه را سخت می‌کند.

رئیس پلیس راه استان به رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند توصیه کرد قبل از حرکت حتماً از وضعیت راه‌ها اطلاع کسب کنند و گفت: همراه داشتن و استفاده از زنجیر چرخ در این شرایط اهمیت زیادی دارد.

وی با توجه سخت بودن شراط رانندگی در محور های کوهستانی غرب و جنوب استان به رانندگان توصیه کرد از تردد های غیر ضروری به این مناطق خودداری کنند و گفت: در حال حاضر همه محورهای تردد استان باز است، اما امکان تردد در محورهای برف‌گیر بدون زنجیر چرخ وجود ندارد.

سرهنگ زارع به خدمت‌رسانی پلیس راه استان به رانندگان گرفتار در برف اشاره و خاطرنشان کرد: در شب گذشته به تعداد ۳۸۶ دستگاه خودرو در محورهای استان امداد رسانی شده است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها