سه متجاوز که با حمله به زنان در کوه‌های اطراف شیراز، آنها را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می‌دادند، در زندان عادل‌آباد شیراز به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از مهرماه سال گذشته و پس از انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی آغاز شد. در این فایل ادعا شده بود، اعضای این باند در کوه‌های اطراف شیراز، ده‌ها زن را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند که چند مورد آن، مقابل خانواده‌های‌شان بوده و اموال‌شان را نیز سرقت می‌کنند.
پس از انتشار این فایل و بررسی‌های پلیسی مشخص شد، اعضای این باند در کوه‌های اطراف شیراز سرقت ‌ می‌کنندو سه زن با مراجعه به پلیس آگاهی استان فارس از اعضای این باند به اتهام آزار و اذیت شیطانی شکایت کرده‌اند. اعضای این باند در جرایم خود، به تعدادی از زنان مقابل خانواده‌شان تعرض کرده بودند که با توجه به حساسیت ماجرا تحقیقات پلیسی برای دستگیری آنها آغاز شد. بررسی‌های پلیس نشان داد، قربانیان اعضای این باند ۱۸ تا ۲۳ ساله هستند که برای تفریح به پارک دراک، جاده صدرا و اکبرآباد شیراز رفته بودند که اعضای یک باند سه‌نفره پس از سرقت اموال، در برخی موارد آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. کارآگاهان پس از چند هفته موفق شدند اعضای این باند را در محدوده کوه‌های اطراف شیراز شناسایی و دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات به ۳۲ فقره سرقت به عنف با ایراد ضرب و جرح و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت در کوه‌های اطراف شیراز اقرار کردند که با توجه به حساسیت ماجرا پرونده‌شان به‌صورت ویژه در دادگاه کیفری استان فارس رسیدگی و تیر ماه امسال به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در دیوان‌عالی کشور، سحرگاه پنجشنبه حکم‌مجازات‌شان در زندان اجرا شد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها